آرامیس

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



واحد پشتیبانی و خدمات شبکه شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا با ۲۱ سال سابقه مستمر در ارائه خدمات به سازمان‌ها و شرکت‌ها با تکیه بر دانش فنی کارشناسان مجرب خود، خدماتی متفاوت و فراتر از انتظار به مشتریان در زمینه های پشتیبانی شبکه تیلاتل ، پشتیبانی نرم افزار،‌ پشتیبانی سخت افزار و کامپیوتر ارائه مینماید. ویژگی هایی که درذیل به بخشی از آنها اشاره شده است مزایای استفاده از خدمات نصب شبکه و پشتیبانی شبکه کامپیوتری شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا را نمایان میسازد. این ویژگی ها برای مدیریت و نگهداری از شبکه های کامپیوتری جزو الزامات اساسی است. سایت خدمات پشتیبانی شبکه مجموعه کاملی از خدمات نصب و نگهداری از شبکه های رایانه ای را در اختیار شما قرار می دهد.


تاريخ : پنج شنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 4:31 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.


تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 20:12 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


یکی از محبوب ترین این ابزارها داکت اسپلیت است. داکت اسپلیت یکی از بهترین ابزارهای تهویه مطبوع است. در این مقاله قصد داریم با داکت اسپلیت، نحوه کار و عملکرد، انواع داکت اسپلیت، نصب این ابزار، مزایا و معایب داکت اسپلیت، برندهای آن و راهنمای خرید، به شما اشاره کنیم.

داکت اسپلیت را بشناسید

تقریبا همه اسپلیت ها و تهویه مطبوع را می شناسند. دستگاه هایی در ابعاد و تنوع وسیع که وظیفه رساندن دمای محیط را به حد مطلوب بر عهده دارند. اسپلیت ها را می توان نسل بعدی کولرهای گازی دانست که با تغییراتی می توانند محیط را در فصل سرما نیز گرم کنند. اما در اینجا می خواهیم شما را با نوع جدیدتر اسپلیت یعنی «داکت اسپلیت» آشنا کنیم.

داکت اسپلیت در اصطلاح کانال اسپلیت، نوعی اسپلیت به روز و خاص است که عملکرد متفاوتی نسبت به نسل قدیمی خود دارد. به زبان ساده، با کانال کشی انجام شده در بخش های مختلف مانند یک واحد مسکونی، دمای تمام مقاطع به عدد تعیین شده توسط شما خواهد رسید. مجموعه داکت اسپلیت از دو قسمت کلی تشکیل شده است. بخش اول واحد یا دستگاه خارجی به نام کندانسور یا کمپرسور است. قسمت دیگر این مجموعه یونیت داخلی یا تهویه مطبوع نام دارد. اگر از یونیت داخلی در واحد مسکونی، تجاری یا اداری خود استفاده می کنید، دمای تمام بخش ها توسط آن کولر گازی کنترل می شود.

انواع داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها بر اساس نحوه عملکرد کمپرسور به دو دسته معمولی و اینورتر طبقه بندی می شوند. در نوع اول با رسیدن دما به مقدار مورد نظر دستگاه خاموش می شود. پس از تغییر محسوس دما، دستگاه دوباره وارد مدار می شود. این مدل های داکت اسپلیت از کمپرسورهای روشن/خاموش استفاده می کنند. اما نوع دیگری از دستگاه که از کمپرسور مجهز به اینورتر استفاده می کند. مزیت این مدل دستگاه این است که دستگاه در همان دمای محیط و دمای مورد نظر به کار خود ادامه می دهد. در صورت لزوم، به تدریج شروع کنید. این خاموش و روشن شدن مداوم مصرف برق این دستگاه را تا 40 درصد نسبت به حالت عادی بهبود نمی بخشد. داکت اسپلیت مجهز به اینورتر نیز صدای کمتری خواهد داشت. در این دستگاه با افزودن کویل آب گرم و اتصال آن به موتورخانه یا پکیج عملیات گرمایش انجام می شود.

 

کدام مدل و ظرفیت برای من مناسب است؟

پس از انتخاب داکت اسپلیت از کولر گازی ها نقش یک مشاور متخصص، مجرب و با تجربه بیشتر پررنگ می شود. در این مرحله لازم است در صورت امکان به صورت حضوری و غیره از طریق مشاوره تلفنی با کارشناسان تماس بگیرید. بررسی محل نصب یونیت های داخلی و خارجی و همچنین عبور تجهیزات و لوله کشی مربوطه از جمله اقداماتی است که مشاوران در این زمینه انجام می دهند. پیشنهاد ما در اینجا استفاده از نظرات و مشاوره های تیم آرتانسیم به عنوان بزرگترین و بهترین تامین کننده داکت اسپلیت در ایران و خاورمیانه می باشد.

داکت اسپلیت را نصب کنید

اولین نکته ای که در نصب انواع داکت اسپلیت باید در نظر گرفت فضای مناسب و کافی برای کندانسور یا داکت اسپلیت کمپرسور است. ارتفاع مناسب از سطح زمین، مناسب برای لوله کشی، وضعیت نور خورشید و... بسیاری از مسائل دیگر اهمیت خود را در اینجا نشان می دهد. در نصب یونیت های داخلی امکان نصب دستگاه بر روی سقف کاذب با ارتفاع حداقل 25 سانتی متر وجود دارد. امکان نصب این دستگاه در ورودی ها و راهروها وجود دارد. نصب، راه اندازی و مشاوره در این زمینه باید توسط افراد متخصص انجام شود.


تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 4:43 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


به گزارش گروه وبگردی خبرگزاری صدا و سیما ، برای انجام معامله و خرید و فروش املاک در اصفهان، زمین و واحدهای تجاری لازم است نکات قانونی مربوط به آن را بدانید تا دچار مشکل نشوید. پس از معامله در این مقاله به شرح این قوانین پرداخته ایم.

یکی از مهمترین قراردادهای جامعه که عموم مردم ممکن است بارها در طول عمر خود با آن مواجه شوند، قراردادهای خرید و فروش ملک (خانه، آپارتمان و ویلا)، تجاری (دفتر، مغازه یا کارگاه) یا زمین ( مسکونی). ، کشاورزی یا صنعتی). هر فردی که اقدام به خرید و فروش ملک می کند باید با اصول اولیه این نوع قراردادها آشنا باشد تا پس از معامله دچار مشکل نشوند. همانطور که می دانید معامله با ملک کار ساده ای نیست و بسیاری از افراد نمی دانند هنگام خرید و فروش ملک باید به چه نکات مهمی توجه کنند. البته به دلیل عدم آشنایی بیشتر افراد با نکات حقوقی در معاملات ملکی، اختلافات زیادی در این زمینه وجود دارد که منجر به تشکیل پرونده های متعددی در مراجع قضایی می شود.
6 نکته مهم حقوقی هنگام خرید ملک برای آشنایی با این نکات با ما در ادامه مطلب همراه باشید:
1- شناسایی کامل فروشنده ملک

اولین قدم این است که مدارک شناسایی فروشنده یا امضاکنندگان قرارداد را به دقت بررسی کنید. اگر مالک در زمان امضای قرارداد نباشد. بلکه در صورت حضور وکیل، قیم یا امین مالک، خریدار باید دلایلی را که حاکی از موقعیت آنهاست بررسی کند و تشخیص دهد که آیا اختیارات وکیل در وکالتنامه شامل حق بیع و اخذ ثمن معامله است یا خیر. . اگر امضاکننده مالک باشد، خریدار باید مطمئن شود که کودک در زمان معامله بالغ نیست. (ولی یا قیم قانونی در واقع پدر و جد پدری است. اما مهمترین وظیفه، وکالت شخصی است که بر او ولایت دارد).

لازم به ذکر است که در صورت تعدد مالک، همه آنها باید به نسبت سهم خود قرارداد امضا کنند، مگر اینکه یکی از آنها یا برخی از آنها به وکالت دیگران باشد. این امر به ویژه در مورد اموال ارثی صادق است. همچنین در مورد ملک موروثی، خریدار باید گواهی انحصار وراثت را مشاهده کند و هویت وراث را نیز احراز کند، فتوکپی اصل را از فروشنده بگیرد و تسویه حساب مالیات بر ارث را نیز در نظر بگیرد.
توجه به این نکته ضروری است که در معامله اموال موروثی باید مشخصات دقیق کلیه وراث یا موکلان آنها را با اطلاعات ملکی و گواهی انحصار وراثت مطابقت دهید. همچنین معامله این قبیل اموال جز با حضور و رضایت کلیه وراث
امکان ندارد و در صورت مخالفت حتی یک نفر معامله نمی کند. در صورتی که یکی از مالکین از طرف سایرین مجاز به شرکت در معامله باشد، فقط حضور و امضای او کافی است.

نکته مهم دیگر عدم منع معامله طرفین معامله است. مشمولان ممنوعه اشخاصی هستند که قانونگذار آنها را از انجام معامله یا دخالت در اموال خود به طور کلی یا در مورد خاص منع کرده است.

افراد ممنوعه به سه دسته تقسیم می شوند:

1- متروک که شامل صغیر، نابالغ و مجنون می شود.
2- تجار ورشکسته
3- محکومین محاکم (این افراد عموماً به دلیل ارتکاب جرایم یا بدهی یا سایر ممنوعیت های قانونی از سوی مراجع قضایی از تجارت منع می شوند و در مواردی مقداری از اموال آنها مصادره می شود و حق کسب و پیشه تا زمان ممنوعیت منع می شود. برداشته شد). املاک و دارایی های دیگر به ویژه در دفاتر اسناد رسمی نخواهند داشت.)

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توان متوجه شد که یک شخص از معامله ممنوع شده است؟
از طریق ادارات ثبت اسناد و املاک کشور و معاونت قضایی دادستانی کل کشور و ادارات ثبت اسناد و املاک، استعلام وضعیت افراد ممنوع الخروج می باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از انجام هر معامله ای از این موضوع مطلع شوید تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.


تاريخ : یک شنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 21:46 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول

در ابتدا شما باید پیش از هر چیز برنامه پروازهای استانبول را در سایت آس چارتر چک کرده و از تاریخ های مختلف آن آگاه شوید.

برای این کار قسمت پروازهای خارجی را انتخاب کرده و بعد از انتخاب نوع بلیط (بلیط رفت، و یا رفت و برگشت)، سایر جزئیات مربوطه مانند تاریخ و.. را مشخص کنید.

در ادامه روی بخش جستجوی پرواز کلیک کرده و چند ثانیه منتظر بمانید تا نتایج جستجو با توجه به اطلاعات مورد نظرتان به شما نمایش داده شود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران استانبول را دارید برای بخش مبدا باید سه حرف ابتدایی "تهران" و یا "Tehran" را انتخاب کرده و برای مقصد نیز سه حرف اول "استانبول" و یا "Istanbul" را سرچ کنید.

رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

در ادامه در لیستی که برای تان ظاهر می شود نام شهر را انتخاب کرده و بعد جزئیات دیگر مانند تاریخ را تعیین کنید.

در نهایت با کلیک کردن بر روی گزینه جستجو اطلاعات پروازهای مطابق با جستجوی شما نمایش داده خواهد شد.

برای آن که بتوانید با توجه به شرایط تان بهترین ایرلاین ممکن را خریداری کنید، به هنگام رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول روی جستجو کلیک کرده و سپس در نتایج نمایش داده شده با توجه به قیمت و کلاس پروازی، بهترین مورد را انتخاب کنید.

نحوه رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

حال که با شیوه جستجو آشنا شدید، می توانید برای رزرو بلیط اقدام کنید. در ادامه دستوراتی که برای تان گفتیم، پس از فشردن دکمه جستجو پروازهای موجود که بر اساس قیمت از ارزان ترین مورد لیست شده است، به شما نمایش داده خواهد شد.

در این لیست شما می توانید زمان پرواز، مدت آن، تعداد توقف ها و زمان آن ها، کلاس پرواز و همچنین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را مشاهده کنید.

در ادامه با کلیک کردن روی بخش "جزئیات بیشتر" می توانید به اطلاعات تکمیلی از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول قبیل میزان بار مجاز، قوانین حمل بار، ایرلاین انتخابی و همچنین فرودگاه پروازهای تان دسترسی پیدا کنید.

برای رزرو باید روی دکمه تایید و رزرو پرواز کلیک کرده و در ادامه وارد گام نهایی یعنی خرید و ثبت بلیط شوید.

چنانچه شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما تهران استانبول می تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد.

چه زمانی بهتر است به استانبول سفر کنیم؟

معمولا ماه های آوریل تا می (فصل بهار) و همچنین سپتامبر تا اکتبر (فصل پاییز) بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر خواهد بود، زیرا دمای هوا در این زمان ها بین 16 تا 25 درجه سانتی گراد بوده و همچنین میزان رطوبت هوا نیز مطلوب می باشد.

فصل زمستان به علت بارندگی های زیاد و همچنین ماه های جولای و آگست به دلیلی شرجی بودن هوا چندان انتخاب های مناسبی برای سفر نمی باشند.

البه اگر به آب و هوای سرد زمستانی علاقه دارید و یا با شرجی بودن آن مشکلی ندارید، می توانید در این مواقع از سال نیز به استانبول سفر کنید.

بهتر است بدانید که معمولا ارزان ترین بلیط هواپیما تهران استانبول را می توانید در فصول سرد و زمستانی که حجم مسافران کمتر است، پیدا کنید.

تهیه بلیط ارزان تهران استانبول

برای آنکه بتوانید برای خرید بلیط هواپیما ارزان تهران استانبول اقدام کنید، بهترین کار ممکن چک کردن قیمت های در روزهای مختلف سال، از طریق تقویم قیمتی موجود در سایت است.

در این صورت شما می توانید بهترین قیمت ممکن را در آس چارتر پیدا کرده و برای رزرو آن اقدام کنید.

تهیه بلیط چارتر تهران استانبول

استانبول پروازهای چارتر زیادی را پشتیبانی می کند، اما یکی از محبوب ترین های آن بلیط چارتر تهران استانبول می باشد.

برا خرید بلیط چارتر تهران استانبول در مسیر رفت و یا رفت و برگشت، باید پروازهای موجود را در سایت جستجو کرده و چنانچه بلیط چارتر تهران استانبول و یا برعکس در آن موجود بود، برای رزرو اقدام کنید.

برای تشخیص این نوع پروازها باید به برچسب چارتر درج شده در کنار نام پرواز توجه کرده و یا به هنگام جستجو نوع پرواز را چارتر انتخاب کنید.

در نهایت شما می توانی به بلیط چارتر استانبول تهران و یا بلیط چارتر تهران استانبول دسترسی داشته و از میان آن ها مناسب ترین شان را انتخاب کنید.


تاريخ : یک شنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 7:53 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


پانل بیرونی یا کندانسور کولر گازی در واقع قسمتی از کولر گازی است که باید در خارج از خانه نصب شود که یا در بالکن، پشت بام و یا در حیاط نصب می شود. حتما محل نصب پنل خارجی کولر گازی را انتخاب کرده و در محلی قرار دهید که آلودگی و نور مستقیم خورشید کم باشد. در ادامه به بقیه مراحل نصب کولر گازی می پردازیم.

 

1. محل مناسبی برای نصب پنل بیرونی کولر گازی پیدا کنید

برای نصب کندانسور باید مکانی با تردد کم، با دمای دلخواه (نه گرم) و عاری از گرد و غبار انتخاب کنید. به دلیل نوع عملکرد کولر گازی، به مرور زمان و با روشن شدن آن، آلودگی وارد ساختمان می شود. همچنین لازم است این مکان به گونه ای باشد که فضایی برای کانال کشی مورد نیاز کولر وجود داشته باشد. همچنین باید فضای لازم و فاصله از دیوار اطراف کندانسور در نظر گرفته شود. زیرا به فضای باز برای جریان هوا نیاز دارد. در هنگام تعمیر و سرویس نیز فضایی برای نصاب وجود دارد.

2. ایجاد بستر مناسب در نصب کندانسور کولر گازی

در مرحله بعدی پس از نصب پنل خارجی کولر گازی باید با رعایت نکات زیر یک سکوی بتنی با ارتفاع مناسب و بلند تهیه کنید. توجه داشته باشید که سطح پلت فرم باید کاملا صاف و هموار باشد زیرا در نهایت تاثیر زیادی در عملکرد خوب اسپلیت دارد. پس از آماده سازی سکو برای قرار دادن پنل خارجی مراحل زیر را انجام دهید. کندانسور بیرونی را روی سکو قرار دهید. برای به حداقل رساندن لرزش از یک لایه زیرین لاستیکی برای کندانسور استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ آنتن رادیو یا تلویزیون یا هر اتصال الکتریکی دیگری که بتواند صدا ایجاد کند وجود ندارد. کندانسور بیرونی در فاصله 3 متری قرار ندارد. ایجاد بستر در مراحل نصب کولر گازی یکی از مواردی است که در هزینه نصب کولر گازی تاثیرگذار بوده و به هزینه نصب اضافه می شود.

 

3. سیم برق را در نصب کولر گازی وصل کنید

پوشش سیم را بردارید.

به نمودار سیم کشی دستگاه مراجعه کنید و مطمئن شوید که کابل های برق همانطور که در نمودار نشان داده شده است وصل شده اند. پیروی از دستورالعمل های سازنده اسپلیت برای سیم کشی بسیار مهم است. کابل ها را با گیره های کابل سفت کنید و درپوش را تعویض کنید. در نهایت لوله های بیرونی کولر گازی را سفت کنید تا خطر ریزش نداشته باشند و برای کاهش دمای کندانسور می توانید از خدمات نصب کانکس کولر گازی استفاده کنید. اگر کولر گازی شما بدون گاز است، باید کولر گازی را قبل از راه اندازی شارژ کنید.

 

آیا هزینه نصب کولر گازی در «خدمت ما» قطعی است؟

بله، اگر هنگام ثبت سفارش به سوالاتی که در مورد نوع کولر گازی، برند، منطقه، محل نصب و سایر خدماتی که نیاز دارید پاسخ دهید، قطعا هزینه نصاب های کولر گازی قطعی خواهد بود. زیرا نصاب های فعال در "سرویس از ما" هزینه نصب کولر گازی را بر اساس پاسخ شما ارسال خواهند کرد.

 

نتایجی که اظهار شده

تنها با چند کلیک در خدمت ما می توانید درخواست خود را برای نصب کولر گازی به متخصص ارائه دهید و قبل از دریافت آن از هزینه نصب کولر گازی با توجه به شرایط خود و همچنین سوابق متخصص مطلع شوید. همچنین می توانید خدمات دیگری مانند نصب کولر آبی و نصب چیلر خود را در سرویس درخواست کنید!

 

 


تاريخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت: 14:18 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


برای ایرانیان تحصیلکرده نام اهواز برابر با جاذبه های تاریخی و همچنین جاذبه های طبیعی است. می تواند چندین مکان تاریخی باستانی و همچنین شگفتی های طبیعی را ارائه دهد. برای ایرانیان متوسط، نام اهواز ناخودآگاه به معنای رودخانه کارون، سمبوسه و خورشید داغ شهر است. در واقع برخی به آن اهواز می گویند.

با این حال، این شهر تاریخی سرشار از آثار قدیمی و جاذبه های گردشگری است. از بنای معین التوجار تا حرم علی بن مهزیار اهوازی، جاذبه های تاریخی فراوانی وجود دارد.

بر اساس کتیبه های باستانی، اهواز یکی از قدیمی ترین شهرهای استان خوزستان است. شهر اهواز دارای 40 محوطه تاریخی ثبت شده است. رودخانه کارون که از شهر اهواز می گذرد، یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری اهواز است.
اهواز یکی از کلان شهرها و علاوه بر آن جاذبه های گردشگری ایران است.

جغرافیای اهواز
اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان در جنوب غربی ایران با ارتفاعی حدود 25 متر از سطح دریا واقع شده است. این شهرستان در میان دشت‌هایی قرار دارد که گستره وسیعی از استان را تشکیل می‌دهند.

کمبود پوشش گیاهی در این مناطق منجر به آب و هوای گرم و خشک شده و این شهر را در زمره گرم ترین مناطق ایران قرار می دهد. در زمستان، دما 5 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، در حالی که در تابستان تا 50 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

کارون بزرگترین رودخانه ایران که از رشته کوه های زاگرس سرچشمه می گیرد از اهواز می گذرد و این شهر را به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم می کند. قسمت غربی عمدتاً مسکونی و قسمت شرقی آن مراکز اقتصادی و تجاری است. کارون تنها رودخانه قابل کشتیرانی ایران است. بر روی این رودخانه سدهای مختلفی برای تامین برق و آب آشامیدنی مردم این منطقه ساخته شده است.

چگونه به اهواز برویم؟
اهواز امروزه یک نقطه ترانزیتی مهم است که از طریق جاده، ریلی و هوایی (بلیط چارتر تهران اهواز) به بنادر مهم کشور از جمله بنادر آبادان، خرمشهر، امام خمینی و ماهشهر متصل می‌شود. همچنین از آنجایی که اهواز به شلمچه و چذابه، بازارچه‌ها و پایانه‌های مرزی ایران نزدیک است، تردد کالاها، مسافران و زائران از ایران و عراق بر این شهر تأثیر مستقیم دارد.

برای اینکه بتوانید جاذبه های طبیعی و تاریخی اهواز را بشناسید، می توانید از طرق مختلف به آنجا برسید:

با هواپیما
میانگین پروازهای داخلی و خارجی به فرودگاه اهواز 70 پرواز در روز است. فرودگاه بین المللی اهواز روزانه پروازهای مستقیم به تهران، شیراز و اصفهان و پروازهای هفتگی به دبی، کویت و مشهد دارد. شرکت های هواپیمایی ایران ایر، اسکای، ماهان، کاسپین، ایر تور، آتا، نفت، کیش ایر، اترک، قشمیر، تابان و زاگرس نیز در این فرودگاه فعال هستند.

با قطار
قطارهای تهران – خرمشهر در ایستگاه راه آهن اهواز به صورت روزانه (3 قطار در روز) توقف می کنند. همچنین در ایستگاه کارون اهواز روزانه قطار به بندر امام خمینی (ره) تردد می کند.

با ماشین
اهواز از طریق آزادراه های اصفهان و شیراز و جاده های تهران قابل دسترسی است.

می توانید از شمال اهواز به تهران، از شرق به اصفهان و شیراز، از جنوب به آبادان و خلیج فارس، از جنوب شرقی به بوشهر و ساحل خلیج فارس بروید.

با اتوبوس
در بسیاری از شهرها اتوبوس برای سفر به اهواز وجود دارد. ترمینال های اتوبوسرانی در اهواز نیز وجود دارد:

ترمینال زاگرس
ترمینال خلیج فارس
پایانه سیاهات (سره خرمشهر)
ترمینال تپه


تاريخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:5 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


نمونه سوالات ساکنین غرب تهران از لوله بازکنی

هزینه لوله بازکنی چقدر و چقدر است؟

از قیمت لوله بازکنی در غرب تهران مطمئن باشید زیرا سرویس کاران این شرکت با انجام بهترین نتیجه کاری و قیمت پایین مشتری را به موسسه جذب می کنند. تا در آینده مشتری دائمی در این زمینه باشیم.

چند دقیقه طول می‌کشد تا نزدیک‌ترین سرویس‌دهنده برسد؟

با توجه به جمعیت بالای نیروهای خدماتی در غرب تهران و مهمترین دلیل نوبت کاری کارگران زیر 20 دقیقه هستند و به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می دهند. با بیش از 200 سرویس دهنده فعال به صورت شبانه روزی در لوله بازکنی غرب تهران آماده ارائه خدمات می باشند.

آیا ریسک ما را از نظر امنیت شخصی و سلامتی در رابطه با ارائه دهندگان خدمات محدود نمی کند؟

متأسفانه برخی از همکاران خدمات رسان خود را برای رفع مشکل لوله اعزام کرده اند که از نظر بهداشتی و اخلاقی صلاحیتی ندارند و شما عزیزان به هیچ وجه در امان نیستید. اما شرکت برادران جعفری در لوله بازکنی غرب تهران یکی از مجرب ترین و بهترین سرویس کاران را برای رفع مشکل شما اعزام می کند. تا رضایت کامل شما عزیزان از خدمات لوله بازکنی و ... در این زمینه ها را داشته باشید.

علت گرفتگی لوله فاضلاب در محله های غربی تهران

گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل مختلفی دارد، به عنوان مثال برای لوله های توالت فرنگی علت جداگانه ای برای حیاط یا سینک وجود دارد که دلایل جداگانه ای دارند.

علت گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی

یکی از مهم ترین دلایل انداختن دستمال کاغذی در کاسه توالت بعد از استفاده. اکثر مردم ساکن در غرب تهران پس از استفاده از دستمال کاغذی، آن را به جای انداختن در سطل زباله در کاسه توالت می اندازند که به مرور زمان باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود. شیب غیر استاندارد لوله های فاضلاب در جهت خروجی در صورتی که لوله های فاضلاب به خصوص لوله خروجی توالت فرنگی با شیب استاندارد نصب نشود باعث تجمع زباله در داخل لوله می شود.

علت گرفتگی لوله پایین سینک

علت اصلی گرفتگی لوله های فاضلاب در سینک باز بودن درب کف است. ریختن مواد غذایی اضافی در لوله سینک یکی از دلایل اصلی گرفتگی لوله های فاضلاب است.

علت گرفتگی لوله در حیاط یا باغچه:
دلیل آخر احتمالا یکی از مهم ترین دلایلی است که با آن مواجه می شوید. مهم ترین عامل افتادن موجودات کوچک مانند موش و غیره در آن است. کف حیاط می تواند در حین رانندگی به داخل قطعه سیمان یا خاک بیفتد و به مرور زمان مسدود شود. یا با پرتاب اشیا به داخل آن توسط کودکان و ... کف استخر یا حوض حیاط: هنگام تخلیه استخر ممکن است با گرفتن علف یا ماهی و ... در آب گیر کند.

علت گرفتگی لوله کف حمام
اینها دلایل اصلی گرفتگی لوله های کف حمام هستند.

درب کف را باز کنید و اقلام کوچک را داخل لوله فاضلاب بریزید

افتادن از توالت یا یک تکه صابون

ریزش بیش از حد موهای بلند

شکستگی لوله اگزوز

ته نشین شدن لوله ها در مدت طولانی در اثر ریزش چربی و غیره در داخل لوله.

قیمت لوله بازکنی در غرب تهران

برای اولین بار پس از دریافت قیمت توسط مشاورین شرکت می توانید با اتحادیه قیمت تماس گرفته و مبلغ هزینه لوله بازکنی را دریافت نمایید. موسسه فنی لوله بازکنی در غرب تهران به عنوان یکی از وظیفه شناس ترین لوله بازکنی در تهران بزرگ و حومه شناخته می شود. چون معتقدیم پول حلال باعث افزایش کسب و کار و رزق و روزی می شود. لوله بازکنی با فنر لوله بازکنی فنر و مزیت لوله فنری در غرب تهران

مزیت لوله بازکنی فنر در غرب تهران

به صورت مختصر و مفید خدمت شما عزیزان و کاربران سایت لوله بازکنی برادران جعفری پیشنهاد می کنیم سخت ترین گرفتگی ها را با دستگاه های فنری لوله بازکنی که هیچ آسیبی به سیستم لوله کشی وارد نمی کند از بین ببریم.

رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب با انواع فنر و هدلایت به صورت تضمینی و ارزان انجام می شود. برای بازکردن و برش رسوبات لوله های فاضلاب از ابتدایی ترین و بهترین فنرها و سر فنرها استفاده می کنیم.

رفع گرفتگی لوله بازکنی غرب تهران
اگر گرفتگی لوله های فاضلاب شما را اذیت می کند، ممکن است بخواهید لوله خود را با گارانتی چند ساله باز کنید و به شما تحویل دهند، با ما تماس بگیرید. رفع گرفتگی بسیار فوری و سریع لوله بازکنی غرب تهران.

وجود بهترین و مجرب ترین سرویس کاران در غرب تهران باعث افزایش سرعت کار شده است. با توجه به حساسیت کار خدمات لوله بازکنی در تمامی مناطق تهران بزرگ و حومه به صورت شبانه روزی انجام می شود. حساسیت کار ما این است که در صورت بروز مشکل در هر ساعت از شبانه روز می توانید با موسسه فنی ما در غرب تهران تماس بگیرید. به عنوان مثال، ممکن است لوله توالت در یک خانه تک واحدی مسدود شده باشد، برای حل این مشکل باید بلافاصله با لوله بازکن تماس بگیرید.


تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 10:9 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


سفارش تاج گل نمایشگاهی

سفارش تاج گل نمایشگاه ها برای ورودی نمایشگاه ها، تالارها، همایش ها، مراسم و ... استفاده می شود. معمولا در این تاج گل ها کارت تبریک وجود دارد که فرستنده نام خود و متن تبریک را روی آن می نویسد. وجود این گل ها در مراسم جلوه بسیار خاصی به فضا می بخشد. به همین دلیل سفارش انواع تاج گل برای نمایشگاه بسیار متداول است. این تاج گل ها را می توانید به صورت آنلاین یا حضوری سفارش دهید. در نتیجه می توان گفت که خرید و سفارش تاج گل بسیار راحت و آسان بوده و سرعت بالایی دارد.

نمایشگاه بین المللی تاج گل

نمایشگاه های بین المللی یکی از مهم ترین نمایشگاه هایی است که باید با بالاترین کیفیت برگزار شود. ارسال تاج گل برای نمایشگاه های بین المللی بسیار رایج است. ارسال تاج گل در این نمایشگاه ها فقط مختص خانواده ها و اقوام نیست، بلکه ارسال این تاج گل ها توسط نهادها و سازمان های مختلف ارسال می شود. تاج گل بین المللی معمولا یکی از مهم ترین تاج گل ها است که معمولا با استفاده از گل های لیلیوم و آنتوریوم در رنگ های مختلف طراحی می شود. این تاج گل ها زیبایی نمایشگاه را چند برابر کرده و از محبوبیت بالایی برخوردارند. ارتفاع این تاج گل ها حدود سه متر است و با شاخ و برگ های جذاب تزئین شده است. ظاهر تاج گل های نمایشگاه بین المللی بسیار مجلل و باشکوه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

خرید اینترنتی تاج گل

خرید اینترنتی یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای خرید انواع تاج گل مناسب نمایشگاه است. به این ترتیب شما نیازی به حضور در گل فروشی ندارید و می توانید این گل را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین به دلیل مشغله و دغدغه های زندگی، بسیاری از افراد فرصت کافی برای حضور در نمایشگاه ها و افتتاحیه ها را ندارند. در این صورت فرد می تواند تاج گل را به همراه متن ویژه روی کارت به صورت آنلاین سفارش داده و به سایت نمایشگاه ارسال کند. با این کار احترام و تبریک خود را به صاحب نمایشگاه ابزار نشان خواهید داد.

ارسال تاج گل نمایشگاه های تهران

برای ارسال تاج گل به نمایشگاه های تهران نیازی به حضور فیزیکی ندارید. نیازی به شرکت در این نمایشگاه ها نیست، اما می توانید با ارسال تاج گل به صورت آنلاین حضور خود را اعلام کنید. در نتیجه می توانید با مشاهده نمونه تاج گل در نمایشگاه های اینترنتی مناسب ترین تاج گل را انتخاب کنید. بهترین تاج گل افتتاحیه

 

یک تاج گل تبریک و افتتاحیه سفارش دهید

برای سفارش تاج گل مراسم می توانید از محصولات این دسته استفاده کنید که شامل تاج گل افتتاحیه، گل مناسب مراسم افتتاحیه، گل مناسب افتتاح مغازه، شرکت یا فروشگاه می باشد و همچنین امکان سفارش نیز وجود دارد. آنلاین یا تلفنی یا از طریق واتس اپ. بودن. ارسال این محصولات در مدت 1 ساعت و بلافاصله در تهران و کرج امکان پذیر است. ارسال و سفارش تاج گل افتتاحیه به تمام نقاط تهران و کرج | ارسال یک ساعته ارسال مستقیم از بازار گل مناسب برای افتتاح و افتتاح شرکت، مغازه، کافی شاپ، فست فود و …

تاج گل مناسب:

  • افتتاحیه ارزان
  • افتتاحیه بین المللی
  • تاج گل افتتاحیه را آنلاین سفارش دهید
  • افتتاحیه لوکس
  • افتتاحیه لوکس
  • افتتاح تهران
  • قیمت افتتاحیه
  • ارسال فوری تاج گل
  • ارسال فوری 1 ساعته تاج گل به تهران
  • تحویل فوری 1 ساعته تاج گل به کرج


تاج گل تبریک برای انواع مناسبت های خاص برای عرض تبریک مناسب است. ارسال رایگان محصولات تاج گل تبریک و شادی به تهران، کرج و هومه امکان پذیر است.

تاج گل تبریک هانی گل

  • امکان ارسال فوری 1 ساعته
  • ارسال رایگان و فوری به تهران، کرج و حومه
  • خرید مستقیم و بدون واسطه از بازار گل محلی
  • قیمت مناسب در تمامی بازارهای گل فروشی تهران
  • متنوع ترین و شیک ترین مدل های اکلیل با رنگ های گرم و شاد
  • تاج گل تبریک ارزان
  • سفارش آنلاین تاج گل تبریک در تهران
  • قیمت گل مبارک
  • تاج گل لوکس تبریک
  • تاج گل لوکس تبریک
  • محصولات تاج گل در این دسته برای موارد زیر مناسب است:
  • سفر حج را تبریک می گویم
  • ترفیع شما را تبریک می گویم
  • بابت گسترش کسب و کارتان تبریک می گویم
  • افتتاح شعبه های جدید فروشگاه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فودها و …
  • راه اندازی واحدهای تجاری و صنعتی را تبریک می گویم
  • تولدت مبارک
  • انواع مناسبت ها و جشن های شادی

تاريخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:10 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


شاید این سوال پیش بیاید که مزیت استفاده از کلایمر چیست؟ در پاسخ به این سوال باید نگاهی به نقاط ضعف داربست که در بالا به آن اشاره کردیم داشته باشیم. زیرا در عمل کلایمر به عنوان جایگزینی برای این تجهیزات شناخته می شود. مهمترین مزایای Climber را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:
1- نصب و راه اندازی کلایمرها در کمترین زمان ممکن انجام می شود و نسبت به نصب داربست با سرعت بسیار بیشتری انجام می شود. همچنین نصب این تجهیزات نیاز به دانش تخصصی ندارد.
2- استفاده از کلایمر چندان پیچیده نیست و به کمک سیستم کنترلی ساده ای که بر روی آن تعبیه شده می توان آن را جابجا کرد. در ادامه بیشتر در مورد انواع کلایمر توضیح می دهیم تا این موضوع به خوبی روشن شود.
3- دلیل مقرون به صرفه بودن استفاده از کلیپر چیست؟ در کشور ما داربست به صورت ماهانه اجاره داده می شود. به این معنی که برای یک روز یا یک ماه به داربست نیازی ندارد. در هر صورت باید اجاره یک ماهه را پرداخت کنید. اما شما می توانید یک کوهنورد را به صورت روزانه اجاره کنید و این یک مزیت اقتصادی نسبت به داربست است.
4- سرعت انجام کارها توسط کوهنورد بسیار بیشتر از داربست است. زیرا حرکت بین طبقات مختلف در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. دستگاه های کلایمر نه تنها به صورت عمودی حرکت می کنند، بلکه می توانند برای حرکت افقی افراد در ارتفاع نیز مورد استفاده قرار گیرند.

5. ایمنی کارگران و سایر اپراتورها با استفاده از کلایمر بسیار افزایش می یابد. این امر علاوه بر محافظت از جان مردم، تمرکز کاری آنها را نیز افزایش می دهد. زیرا هنگام استفاده از داربست، اپراتور باید بخشی از تمرکز خود را به حفظ تعادل و مراقبت از تجهیزاتی که با خود حمل می کند اختصاص دهد. اما کلایمر این مشکل را به طور کامل حل کرده است.
6- تولید دستگاه های کلایمر بر اساس استانداردهای جهانی و ضوابط علمی بوده و بنابراین جای نگرانی در مورد استفاده از آنها وجود ندارد.
7- توزیع بار در کلایمر یکنواخت است. برخلاف سیستم داربست که ممکن است در اثر فشار زیاد روی یک نقطه بشکند.
8- در ساختمان های مرتفع مدرن که دارای نمای منحنی و قوسی نیز می باشند، استفاده از کلایمر امکان پذیر است زیرا شکل و فرم سبد کاملا قابل تغییر است.

یک نکته مهم در مورد کلایمر

در ادامه بحث کلایمر باید به نکته مهم دیگری اشاره کنیم. در بسیاری از موارد، پیمانکاران ساختمانی داربست را اجاره می کنند. در مورد کوهنورد هم می توان با قاطعیت گفت که خرید کوهنورد کاملا توجیه اقتصادی دارد. با توجه به مزایای بی شمار کوهنوردان، هزینه اولیه شما در کمترین زمان ممکن بازپرداخت می شود.

وسایل ایمنی مورد استفاده در کلایمر چیست؟

به منظور افزایش ضریب ایمنی افرادی که از کوهنورد استفاده می کنند، از مجموعه ای از وسایل ایمنی در ساخت کوهنورد استفاده می شود که در زیر به برخی از مهمترین آنها اشاره می شود:

- علاوه بر وسایل کنترلی داخل کوهنورد برای جابجایی آن، سیستم ترمز ایمنی مجزا بر روی زمین قرار می گیرد. در مواردی که شتاب دستگاه بیش از حد بوده و خود دستگاه قابل کنترل نباشد می توان از سیستم ترمز خارجی استفاده کرد.
- سیستم ترمز این دستگاه لنت می باشد. یعنی دقیقاً همان سیستمی که در خودروها استفاده می شود. این سیستم باعث افزایش سرعت ترمز و کنترل دستگاه ها می شود.
- سیستم کنترل بار مجاز در دستگاه تعبیه شده است. در واقع این سیستم باعث قفل شدن دستگاه می شود و در صورت وارد شدن بار بیشتر به دستگاه، اصلا حرکت نمی کند.
- در مواقعی که هیچ یک از وسایل ایمنی فوق کار نکند برای اطمینان از ایمنی دستگاه از سیم بکسل نیز استفاده می شود. این سیم بکسل ها کاملاً مستقل عمل می کنند و زمانی که هیچ یک از اجزای مختلف امنیتی ذکر شده وارد عمل نمی شوند، این سیستم امنیتی باعث می شود که کل مجموعه به طور ایمن روی سیم بکسل قفل شود تا از سقوط دستگاه جلوگیری شود. این سیم بکسل ها برای مواقع اضطراری مانند کمربند ایمنی عمل می کنند و قابلیت اطمینان آن ها بسیار بالاست و ضریب خطای آن ها صفر در نظر گرفته می شود.

انواع کلایمر

در ادامه بحث کوهنورد چیست به بررسی انواع کوهنورد می پردازیم. کلایمرها عمدتا در دو گروه قابل حمل و BMU تولید می شوند. هر یک از این دو دسته دارای زیرمجموعه هایی هستند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

کلایمر قابل حمل

کلایمر قابل حمل قابل جابجایی هستند. این دستگاه از مجموعه ای از قطعات تشکیل شده است که می توان آنها را در محل پروژه مونتاژ کرد و پس از استفاده به مکان دیگری منتقل کرد. این کوهنوردها از دو جزء تشکیل شده اند:

1- سازه های سقف حاوی سبدی از وزنه های تعادل، ستون ها، تیرها یا بازوی مربوط به نقاط آویز - طاق تعادل یا تکیه گاه - برج های ضد لغزش.
2- پلت فرم یا نمونه کار شامل گیربکس برقی کامپوزیت، جعبه برق یا فرمان اصلی، ترمزهای اضطراری، کابل برق، سیم بکسل، سیستم قطع برق در ارتفاع معین.

 

https://imenclimber.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1/


تاريخ : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:12 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 26 صفحه بعد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: