فوتونا چیست؟

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



همان طور که می دانید امروزه علاوه بر مراقبت های عمومی و استفاده از کرم ضد آفتاب و سایر محصولات بهداشتی، بکار گیری تکنولوژی لیزر در جوان سازی و پیشگیری از پیری زودرس پوست صورت گسترش زیادی پیدا کرده است.

بسیاری از افراد لیزر فوتونا دکتر غلامی را راه حل برطرف کردن افتادگی پوست، چین و چروک صورت و لک های حاصل از جوش می دانند. دستگاه لیزر فوتونا در زمینه جوان سازی و زیبایی طبیعی یکی از مجهز ترین و پیشرفته ترین لیزر های غیر تهاجمی است.

این دستگاه لیزر به عنوان بهترین دستگاه چند کاره امریکا در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد. دستگاه لیزر فوتونا یک لیزر ۴ بعدی است که به رفع مشکلات پوستی و جوانسازی پوست کمک می‌ کند.

این روش درمانی از ترکیب چهار روش درمانی غیر جراحی تشکیل می شود که تکمیل کننده یکدیگر هستند. روش درمانی با لیزر فوتونا هم از راه سطح خارجی پوست و هم داخل مخاط دهان انجام می شود.

دستگاه لیزر فوتونا از دو طول موج فرکشنال و nd yag استفاده می کند. این دو طول موج طی چهار مرحله در چهار سطح مختلف کار خود را انجام می دهند. این ۴ سطح از آخر شامل سطح پوست، مخاط دهان، لایه های میانی و لایه های عمقی هستند. مرحله اول خط خنده است.

گرما دهی با انقباض کلاژن ها از داخل دهان باعث سفت شده پوست و حجم گرفتن این ناحیه می شود. مرحله دوم جوان سازی پوست است. با تکمیل مرحله قبلی (خط خنده) و تاثیر بر لایه های پایینی باعث برگرداندن استحام به پوست می گردد.

مر حله سوم فرم دهی خواهد بود. گرما دادن به لایه های عمقی پوست که برای تکمیل مراحل خط خنده و جوانسازی انجام می شود. مر حله چهارم لایه برداری سطحی است. در اینجا لایه برداری باعث جلا دادن به سطح پوست و شفاف تر شدن آن می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : یک شنبه 3 مهر 1401 ساعت: 1:38 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: