وب سایت فونی شاپ

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



این شرکت از پردازشگرهای با سرعت بسیار بالا و قدرتمند استفاده می کند و تقریباً هرساله کیفیت موبایل سامسونگ از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در مدل های جدی پیشرفت قابل توجهی می‌کند. باتری سامسونگ به اندازه تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های همراه این برند به روز نشده است. این عدم هماهنگی بین بکار بردن تکنولوژی های پیشرفته مثل نمایشگر های Full HD Super Amoled یا دوربین های حرفه ای بیش ازMp ۳۰ ، پردازشگرهای ۸ و ۱۰ هسته ای، با ظرفیت باتری موبایل سامسونگ همخوانی ندارد. شاید علت اصلی پایین بودن ظرفیت باتری، تنظیم قیمت گوشی موبایل سامسونگ در بازار باشد تا بتواند سایر رقبای خود را از صفحه کنار بزند.

باتری آیفون اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.

باتری هواوی از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.

باتری شیائومی اگر شما صاحب یکی از گوشی های شیائومی باشید قطعا موبایل شما دارای یک باتری قدرتمند است. بالا بودن ظرفیت باتری موبایل شیائومی و طول عمر مفید آن در بازار اسمارت فون ها مشهور است. یکی از مهمترین گزینه ها در انتخاب و خرید گوشی های هوشمند، طول عمر باتری موبایل است.

کابل و شارژر آیفون ممکن است پس از چند سال استفاده از گوشی آیفون، مشکلات مختلفی در شارژر آن پدیدار شود. گاهی اوقات این مشکل چندان شدید نبوده و صرفاً در حد کاهش سرعت شارژ خودنمایی می کند؛ اما در شرایط شدیدتر ممکن است شارژر بطور کلی باتری را شارژ نکرده و حتی به دلیل وجود خرابی داخلی، جریان نامناسبی به سمت آن روانه کند.

شارژر شیائومی در حال حاضر؛ شیائومی از محبوب­ترین و پر فروش­ترین گوشی­های هوشمند موبایل است. از آنجایی که شارژر نیز یکی از لوازم جانبی کاربردی و در عین حال، حیاتی محسوب می­شود، بسیاری از افراد در صددِ خرید نسخه اصلی شارژر شیائومی هستند تا بدین وسیله، تضمین­گرِ عمرِ طولانی مدتِ باتری تلفن همراه خود نیز باشند!

خرید گلس گوشی محافظ صفحه نمایش گوشی نقش اصلی گلس گوشی موبایل، محافظت از صفحه نمایش در برابر ضربات وارده و یا ایجاد هرگونه خط و خش است. با توجه به اهمیت بالای نمایشگر و سختی تعویض آن، استفاده از گلس محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل امری ضروری بوده و اقدام به خرید آن پس از خرید گوشی جدید اجتناب ناپذیر است.

خرید کاور گوشی امروزه موبایل ها به وسیله ای فراتر از تماس گرفتن تبدیل شده اند. و افراد وابستگی خاصی به موبایل خود دارند. همچنین با افزایش قیمت موبایل، بهترین کار استفاده از گارد، بک کاور یا قاب موبایل است تا از آن محافظت کند. گارد ها نه تنها از پشت موبایل محافظت میکنند بلکه برخی از آنها به دلیل اینکه دور تا دور دوربین و صفحه موبایل را میگیرند، آسیب را به حداقل می رسانند.

لوازم های جانبی موبایل تکمیل کننده ی گوشی های هوشمند هستند و می توان گفت استفاده از برخی لوازم ضرورت زیادی را به دنبال دارد و به همین علت شما باید توجه کافی برای خرید این لوازم داشته باشید. این نکته را فراموش نکنید که در حین تهیه ی آن نوع برند گوشی شما اهمیت دارد به این دلیل که ممکن است که سایر برندها با گوشی مورد نظر شما همخوانی نداشته باشند.

قطعات موبایل خرید بهترین قطعات موبایل امروزه شاهد استفاده روز افزون از موبایل های هوشمند هستیم، موبایل ها از قطعات بسیار زیاد و بسیار کوچکی تشکیل شده اند که خراب شدن هر کدام از آن ها ممکن است باعث اختلال و حتی کار نکردن دستگاه بشود.

تشخیص شارژر هواوی اصلی، مهم ترین عامل در حفظ سلامت باتری گوشی برای جلوگیری از خراب شدن باتری گوشی، با توجه به ولتاژ مورد نیاز گوشی، همیشه از شارژر متناسب استفاده کنید. در حال حاضر با توجه به اینکه تمامی گوشی‌های جدید هواوی و دیگر کمپانی ها از گوشی جدا نمی‌شوند و تعمیر آن‌ها بسیار سخت و پر هزینه است، باید مراقبت از باتری را در اولویت قرار دهید. استفاده از شارژر تقلبی یکی از مواردی است که تاثیر زیادی بر کاهش طول عمر مفید باتری گوشی دارد.

اهمیت اصل بودن شارژر سامسونگ همه شارژر هایی که در بازار برای گوشی های سامسونگ عرضه شده‌اند اورجینال نیستند و متاسفانه تقریبا 80 درصد شارژر هایی که فروشنده مدعی می‌شود اورجینال خواهند بود هم فیک یا تقلبی هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : دو شنبه 9 آبان 1401 ساعت: 20:57 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: