تور هوایی کربلا نیکان گشت

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



تور هوایی کربلا نیکان گشت در محرم تور هوایی کربلا محرم بخصوص تاسوعا و عاشورا برای عزاداری امام حسین (ع) بیش از پیش افزایش می‌یابد. این روزها خیل عظیمی از شیعیان و محبان اهل بیت برای زیارت و عزاداری راهی کربلا و دیگر شهرهای زیارتی عراق می‌شوند.

تور هوایی کربلا نیکان گشت اربعین اربعین حسینی و عاشقان و شیفتگان اباعبدالله الحسین(ع) خود را برای زیارت پیاده حضرتش آماده می‌‌‌کنند. قطعا رفتن به چنین سفری برای شیفتگان و والهان حضرت، سفری رؤیایی است که هر سختی را بر جان می‌‌خرند تا به فیض عظیم آن زیارت نائل شوند. تور هوایی کربلا در ماه رمضان در ماه رمضان سفر به کربلا به صورت تور زمینی کربلا ، تور هوایی کربلا و تور ویژه شب قدر می باشد.

تور هوایی کربلا nikaangasht عید غدیر خم و عید قربان در تمام طول سال زائران برای زیارت به کربلا می‌روند اما در ایام مقدس و خاص مانند عید غدیر خم و عید قربان و حتی عید نوروز شهر مملو از زائر می‌شود. در این ایام به‌علت بالا بودن قیمت هتل‌ها قیمت تور کربلا هوایی کمی گرانتر از ایام معمولی سال می‌شود. سفر به کربلا کربلا از شهرهای کشور عراق و از سرزمین های مقدس و پراهمیت نزد شیعیان است.اهمیت این شهربیش از هر چیز به سبب وقوع شهادت امام حسین (ع) و یارانش در واقعه عاشورا و نیز وجود حرم امام حسین و حضرت عباس (ع)در آن است .شیعیان از سرتاسر جهان برای زیارت در مناسبت های گونان به این شهر می آیند .

آیا از فرودگاه‌های ایران پرواز مستقیم به کربلا داریم؟ از فرودگاه‌های ایران پرواز مستقیمی به مقصد کربلا وجود ندارد، کربلا به عنوان مقصد هوایی در نظر گرفته نمی‌شود و در تور کربلا هوایی، در فرودگاه سایر شهرهای عراق مثل نجف یا بغداد به زمین می‌نشیند. تور کربلا ، از کدام شهرها انجام می‌شود؟ هر شهری که پرواز مستقیم به شهر نجف و بغداد عراق را داشته باشد، پتانسیل برگزاری تور کربلا هوایی را نیز دارد. در حال حاضر تور کربلا هوایی از تهران، تور کربلا هوایی از مشهد و تور هوایی کربلا nikaangasht از اصفهان از جمله تورهای مطرح کشور عراق است که از خاک ایران انجام می‌شود.

تور هوایی کربلا ورودی به نجف در تور هوایی کربلا نجف ورود، آغاز تور در خاک عراق، از شهر نجف است. کربلا مقصد دوم است و پس از زیارت مرقد امام حسین و سایر اماکن زیارتی این شهر، راهی کاظمین شده و سپس به سامرا می‌رویم. بغداد آخرین شهر کشور عراق است که در تور کربلا هوایی (ورودی از نجف) به آن سفر می‌کنیم و از طریق فرودگاه این شهر به ایران باز می‌گردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : دو شنبه 16 آبان 1401 ساعت: 1:49 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: