تهران لایت باکس

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



لایت باکس چیست لایتباکس ها یا تابلوهای با منابع نوری تعبیه شده در پشت مدیای چاپی هستند که از جنس آلومینیوم، پلکسی و ام دی اف می باشند و برای تبلیغات در مترو، اماکن عمومی، سینما، فروشگاهها و … به اشکال مختلفی از جمله به صورت آویز، سقفی، دو طرفه، پایه دار و … استفاده می شوند.

برای ساختن لایت باکس، پوستر و یا عکس را درون قاب آن قرار می دهیم و سپس با نورپردازی جلوه ی ویژه دیداری به آن می بخشیم. نکته جالب این است که لایت باکس ها طراحی های متنوع و قابل تعویضی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

هدف از تولید این تابلوها دستیابی به حداقل فریم می باشد به گونه ای که تصویر کاملاً به گوشه های قاب متصل می شود. چاپ تصاویر در لایت باکس فریم لس بر روی پارچه های مخصوص تکستایل انجام میپذیرد و امکان تعویض تصویر در چند دقیقه امکان پذیر میباشد. هدف ، حداقل فریم استفاده شده و بیشترین تمرکز بر روی تصویر است تا جلوه ی بهتری را شاهد باشیم.

چرا ویدئووال یا ویدئو وال ؟ با پیشرفت تکنولوژی روز افزون بشر، امروزه کلیه مراکز اداری و تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان در حال رقابت با یکدیگر هستند و سعی می کنند جدید ترین روش ها را برای ارائه خدمات به مشتری ارائه دهند.

درکشورهای پیشرفته آمریکای شمالی، اروپا و جنوب شرق آسیا مشتریان هر روز با تعداد زیادی نمایشگر تصویری احاصه می شوند و تکنولوژی های اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین روش های سنتی (پوسترها، بروشورها و …)تبلیغات شده اند. با همگانی شدن این تکنولوژی جدید نیاز به نمایشگرهایی است که برای استفاده در مکانهای عمومی شهری ، تجاری و صنعتی طراحی شده باشند زیرا نمایشگرهای خانگی توانایی انجام چنین کاری را برای مدتهای طولانی ندارند. برای این منظور ویدئووال ها طراحی شده اند.

اجزای تشکیل دهنده تلویزیون شهری تلویزیون‌های شهری اجزای مختلفی داشته که می‌توان به صفحه نمایشگر، کنترلر، منبع تغذیه، برنامه نرم‌افزاری و سازه اتصال آن اشاره کرد. هر کدام از این اجزا وظیفه خاصی بر عهده داشته و برای خرید یا نصب تلویزیون باید به تمام این اجزا توجه داشت. اگر کیفیت تمامی این اجزا بالا باشد موجب کیفیت بالای تلویزیون و پخش تصاویر بهتر از جانب آن می‌شود.

نصب تلویزیون شهری نصب تلویزیون شهری باید با توجه به عوامل مختلف مانند ابعاد تلویزیون مشخص شود. محل نصب باید به صورتی باشد که تلویزیون شهری در منطقه بسیار گرمی قرار نگیرد. دمای بالا می‌تواند موجب آسیب به پاور تلویزیون شود.

مجموعه تهران لایت باکس با بهره گیری از بهترین متخصصین در زمینه تولید و نصب انواع لایت باکس و امکان سفارش تابلو لایت باکس با مناسب ترین قیمت در خدمت شما می باشد. کلیه محصولات تهران لایت باکس دارای ۳۶ ماه گارانتی بی قید و شرط می باشند. نصب لایت باکس ها بعد سفارش در تهران و کرج به صورت رایگان می باشد. همچنین امکان سفارش از کلیه نقاط کشور میسر می باشد.

لایت باکس های تهران لایت باکس از لحاظ قیمت بسیار مناسب می باشند، کافی است محصولات ما را با همکاران مقایسه کنید تا این ادعا اثبات شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : یک شنبه 6 آذر 1401 ساعت: 21:55 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: