دوربین های مداربسته کالابست

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



با گسترش دائمی ابزار های حفاظتی و نظارتی، دیگر نیازی به معرفی دوربین مداربسته کالابست نیست. با استفاده از این محصول می توانید محل کار و یا خانه خود را از راه دور کنترل نمایید. در این مقاله تصمیم داریم انواع دوربین مداربسته را معرفی کنیم. ویژگی های آن ها را فهرست کنیم و مجموعه ای فراهم آوریم که با استفاده از آن بتوانید مناسب ترین محصول را با توجه به موقعیت خود انتخاب کنید. بهترین دوربین مدار بسته دوربینی است که بیشترین تناسب ممکن را با نیاز شما دارد و برای انتخاب آن، باید به چند مورد توجه داشته باشید: استفاده در روز یا شب اندازه تصویر فاصله سوژه از دوربین اندازه سوژه محل نصب دوربین تعداد دوربین ها امکانات کابل کشی وضوح تصویر مورد نیاز (رزولوشن تصویر برای شناسایی چهره افراد) معرفی دوربین مداربسته امنیتی برای انتخاب محصول باید به شرایط محلی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد توجه ویژه داشته باشید. فروش دوربین مداربسته با مقایسه برند ها به همراه قابلیت هایشان و قیمت دوربین مداربسته ارائه شده مطرح می گردد. در این حالت باید به فاصله کانونی لنز دوربین که تعیین کننده میدان دید دوربین است، توجه خاص داشته باشد؛ چرا که یک خصوصیت مهم به شما می رود. هرچه فاصله کانونی کمتر باشد، میدان دید شما گسترده تر می گردد و هرچه این فاصله را بیشتر کنید عمق دید افزایش می یابد.

زاویه دید دوربین مدار بسته یعنی فواصل دورتر قابل مشاهده هستند. این مورد برای شرایطی که تسلط به محیط دوردست اهمیت داشته باشد، قابل توجه است. پس اگر می خواهید فواصل دور را با دوربین خود مشاهده کنید به دنبال خرید دوربین مدار بسته کالابست با فاصله کانونی بلندتر باشید.دوربین های مداربسته بر اساس شکل ظاهری، محل و شرایط مورد استفاده، نوع انتقال تصویر و ویژگی و کارکرد هایشان به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه مطلب به معرفی آن ها می پردازیم: انواع دوربین مداربسته و خصوصیات آن ها در ادامه به معرفی انواع دوربین ها بر اساس خصوصیات گوناگون آن ها می پردازیم. تکنولوژی های ساخت دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی ساخت انواع دوربین ها بر اساس نحوه انتقال تصویر انتقال تصویر در دوربین های مداربسته بر بستر های گوناگون انجام می شود و بر همین اساس به دسته های مختلف تقسیم می شوند. انواع آن ها بر اساس نحوه انتقال تصویر عبارتند از: تحت شبکه IP AHD HDCVI داهوا HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن آنالوگ بی سیم یا وایرلس

این قابلیت در این دوربین ها به سادگی و با استفاده از تعدادی نرم افزار، قابل اجراست و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف حجم هارد خواهد داشت. از برند هایی که این نوع محصولات را ارائه می دهند می توان به داهوا، هایک ویژن و ویووتک اشاره کرد. دوربین مدار بسته AHD دوربین مدار بسته AHD عمده تفاوت دوربین آنالوگ با AHD در کیفیت تصویر آن است. حداکثر کیفیت آنالوگ ها 960H است اما AHD در بدترین حالت قادر است با کیفیت 720P تصویربرداری نماید؛ این مقدار حداقل یک سوم بیشتر از بهترین دوربین آنالوگ می باشد. این اندازه، تمام توان دوربین های AHD نیست و حتی می تواند تصاویر با کیفیت 1080P یا 2 مگاپیکسل ارائه کند. در نظر داشته باشید که برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. پس اگر می خواهید تصاویر با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید، خرید دوربین ahd بهترین انتخاب برای شما است.  شما می توانید در صفحه دوربین مداربسته ای اچ دی در فروشگاه دی سی ای کالا اطلاعات بسیار مفیدی در مورد آن را مشاهده کنید. به علاوه می توانید انواع پک دوربین ahd را مشاهده کرده و با استفاده از فیلتر های کشویی در سمت راست کاتالوگ، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. از با کیفیت ترین برند های این دسته می توان پرادا، اسپرادو، سیماران و سامسونگ را معرفی کرد. شما می توانید در این سایت از به روز ترین قیمت دوربین مدار بسته کالابست مطلع شوید.

دوربین مدار بسته داهوا در سال 2014 به عنوان یکی از فینالیست های جایزه بزرگ GTI آلمان که هر سال به محصولی با بالاترین فناوری اعطا می شود، برگزیده شده بود. اگر می خواهید دوربین با کیفیتی داشته باشید که در کنار قیمت مناسب از یک برند خاص باشد، خرید دوربین HDCVI داهوا گزینه مناسبی برای شما است. دوربین HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن ویژگی اصلی این تکنولوژی امکان دسترسی به رزولوشن 1080p و 720p است. به علاوه می توانید سیستم آنالوگ را بدون نیاز به تغییر در بستر آن، به HDTVI تغییر دهید و بدون تاخیر، تصاویر را دریافت کنید. به علاوه امکان انتقال تصاویر از طریق کابل RG59 تا حداکثر فاصله 500 متر نیز بهینه شده است. نصب، راه اندازی و عیب یابی دوربین مداربسته هایک ویژن نیز به سادگی صورت می گیرد. در حال حاضر امکان استفاده از این تکنولوژی با رزولوشن 1، 1.3 و 2 مگاپیکسل ممکن می باشد. تفاوت اصلی سیستم HDTVI با سیستم TVL آنالوگ در ضبط اطلاعات آن در یک چیپ دیجیتالی است که اطلاعات پس از کدگذاری برای انتقال آماده می شوند. اطلاعات HDTVI از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج، به دی وی آر می رسند. خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به واسطه اینکه پرفروش ترین برند در دنیا است، یک انتخاب بسیار عالی به شمار می رود. دوربین مدار بسته آنالوگ کیفیت تصاویر در این نوع دوربین مداربسته نسبت به دو مورد دیگر معرفی شده، سطح پایین تری دارد و بر اساس تی وی لاین (حداکثر تا 960) سنجیده می شود. اینکه سیستم آنالوگ را در این صفحه معرفی کردیم، صرفا برای تکمیل فهرست انواع دوربین مداربسته می باشد، چرا که امروزه با روی کار آمدن انواع دوربین با کیفیت، آنالوگ نقش مهم و پر رنگِ گذشته را ندارد. دسته بندی دوربین مداربسته به لحاظ ظاهری دوربین دام دوربین اسپید دام دوربین بولت دوربین مداربسته بی سیم باکس پین هول مکعبی چشم ماهی پانوراما هر کدام از این دوربین ها، با توجه به شرایط شما و نیاز به استفاده از آن در محیط داخلی یا خارجی، میدان دید مد نظر و قیمت دوربین مداربسته  کالابست، انتخاب می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : سه شنبه 29 آذر 1401 ساعت: 12:12 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: