انواع دوربین مداربسته کلابست

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



اگر قصد خرید دوربین مداربسته مادون قرمز را دارید و در مورد انتخاب خود سوالی دارید می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان با کارشناس فروش فروشگاه دوربین برخوردار شوید. امواج مادون قرمز دارای محدوده فرکانسی است که برای چشم انسان نامرئی است، اما توسط دوربین ها قابل مشاهده است. یعنی دوربین های مداربسته دید در شب می توانند محیط اطراف خود را بدون تولید نور مرئی روشن کنند. خرید دوربین مداربسته دید در شب خرید دوربین دید در شب؛ یکی از دوربین های مداربسته کاربردی است، قیمت دوربین های دید در شب چندان بالا نیست، زیرا خریداران زیادی دارند، از آنجایی که دوربین های دید در شب در همه جا وجود دارند و می توانند به راحتی تصاویر را در تاریکی ثبت کنند، خرید دوربین مدار بسته دید در شب کالابست برای اکثر افراد برای ایمن ماندن در شب یک امر ضروری است. قیمت دستگاه دید در شب با توجه به کاربرد آن بسیار مناسب بوده و به برند آن بستگی دارد.

دوربین مداربسته دید در شب رنگی کالابست، از نظر کیفیت ضبط تصاویر به انواع:سیاه و سفید و رنگی تقسیم شده اند.همچنین از نظر مدل در انواع مدل های:دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن تقسیم می شوند.دوربین های حرارتی دید در شب، دید در نور کم و مادون قرمز نیز جزو این گروه از CCTV ها می باشند دوربین مداربسته دید در شب بولت دوربین‌ بولت دید در شب رنگی توانایی خواندن پلاک‌ها در شب را دارند زیرا دوربین‌های نور گرم برخلاف دوربین‌های معمولی که نور مادون قرمز مرئی را ساطع می‌کنند، به جای نور مادون قرمز از LED نور مرئی سفید استفاده می‌کنند. دوربین های بولت دید در شب دوربین هایی هستند که شبیه استوانه ها و یا مکعب های مستطیلی هستند، اما طراحی متفاوتی دارند. این دوربین ها دارای پایه هستند و معمولا به دیوار نصب می شوند. اگرچه امکان نصب آنها بر روی سقف نیز وجود دارد. خرید دوربین مداربسته بولت دید در شب معمولاً برای فضاهای بیرونی یا محیط های کارگاهی یا مکان های بزرگ مناسب است. بنابراین مشکل بهتر بودن دوربین های بولت دید در شب یا دوربین های dom به سادگی اشتباه است. و برای مقایسه باید به ویژگی ها و مشخصات دوربین مراجعه کنید. دوربین مداربسته دید در شب دام قابلیت دید در شب نه تنها در دوربین مداربسته دید در شب دام بلکه در اکثر دوربین های مداربسته امروزی وجود دارد.

این ویژگی در دوربین های مداربسته امکان ضبط تصاویر دوربین مدار بسته در شب و در نور کم را فراهم می کند. علاوه بر این، فناوری‌های پیشرفته‌تر دید در شب مانند فناوری EXIR نیز به دوربین‌های مداربسته دید درشب دام اضافه می‌شوند. با وجود این فناوری، حتی در تاریکی مطلق نیز می توانید تصاویری با کیفیت بالا دریافت کنید. تغییر نور در طول سال یکی دیگر از نکات مهم در فروش دوربین مداربسته کالابست است. در حالت ایده آل، دوربینی که در نور کم عملکرد خوبی دارد باید در روز نیز کار کند و تنظیماتی که در شب کار می کند ممکن است در زمان های دیگر بهینه نباشد. با تغییر فصول، به خصوص در پاییز و بهار، نور خورشید به روش های مختلف به دوربین برخورد می کند. مهم است که دوربین بتواند به طور خودکار با محیط سازگار شود و بین حالت های فناوری نور کم و دامنه دینامیکی گسترده (WDR) با توجه به نور محیط تنظیم شود. محیطی که دوربین در آن استفاده خواهد شد نیز عامل اصلی انتخاب دوربین مداربسته دید در شب مناسب است. همچنین باید به اندازه منطقه و اینکه آیا اشیاء نیاز به شناسایی، شناسایی یا شناسایی دارند، در نظر گرفته شود. این ویژگی مشخصات مورد نیاز دوربین های دید در شب را مشخص می کند و اینکه آیا نیاز به تکمیل آنها با فناوری های دیگر مانند تصویربرداری حرارتی یا رادار است یا خیر.

دوربین مداربسته دید در شب کیوب دوربین مداربسته دید در شب کیوب؛ دوربین مکعبی در زبان انگلیسی Cube Camera نامیده می شود که به دلیل ثابت بودن فاصله کانونی پشتیبانی از عکسبرداری در شب کم است و قیمت آن گران نیست و مناسب برای مناطق مسکونی و مشاغل کوچک می باشد. دوربین های مدار بسته بیشتر برای محیط های داخلی مناسب هستند. دوربین های مکعبی رایج ترین نوع دوربین در سیستم های بی سیم هستند. دوربین های مکعبی در شرایط و موقعیت های خاص مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از انواع آن دوربین مداربسته هایک ویژن کیوب می باشد. به لطف قابلیت های دوربین مکعبی می توانید از این دوربین در مکان های مختلف استفاده کنید. البته بسته به شکل و ساختارش محدودیت هایی هم خواهد داشت. این نوع دوربین مدار بسته ضبط صدا کالابست در ابتدا فقط به صورت آنلاین تولید می شد. اخیرا هایک ویژن نسخه Turbo HD را نیز عرضه کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : پنج شنبه 1 دی 1401 ساعت: 10:5 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: