پکیج دزدگیر

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



دزدگیر منزل، یک وسیله الکترونیکی و حفاظتی محسوب می‌شود که نصب آن نه تنها در منزل، بلکه در سایر مکان‌ها نیز ضروری می‌باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش چشمگیر تعداد سرقت‌ها، گذاشتن دزدگیر برای تامین امنیت بسیار رایج شده است؛ به همین خاطر قصد داریم در ادامه این مقاله، به شرح معایب و مزایا سفارش دزدگیر منزل کالابست بپردازیم. چنانچه در پی انتخاب و خرید بهترین دزدگیر برای منزل یا مغازه خود هستید، تا انتها این مطلب با ما همراه باشید. مزایای دزدگیر منزل دزدگیر منزل، مکانیزم و سیستم پیچیده‌ای ندارد و با دارا بودن چشمی‌ها و سنسورهای الکترونیکی، در صورت شناسایی عامل ناشناس، دستور و هشدار خود را به صورت پیامک به مخاطب خود ارسال می‌کند.

 سارقان معمولا وارد مکان‌هایی که مجهز به دوربین مدار بسته یا دزدگیر هستند، نمی‌شوند؛ زیرا می‌دانند احتمال شناسایی و دستگیری آنها بسیار زیاد است. این مقاله را هم حتما بخوانید! کدام دزدگیر اماکن بهتر است؟ پیشنهاد ما به شما این است که پس از نصب دزدگیر، با قرار دادن یک تابلو دیگران را در جریان تحت پوشش قرار داشتن ساختمان توسط دزدگیر بگذارید. البته از این وسیله می‌توانید در محیط‌های مختلفی استفاده کنید. مزیت دیگر سفارش دزدگیر اماکن، تحت پوشش قرار گرفتن بیمه است. یکی از شرایط ضروری برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن، نصب کردن دزدگیر است. همچنین شرکت‌های بیمه گذار برای مکان‌هایی که دوربین یا دزدگیر نصب کرده‌اند، تخفیف خوبی قائل می‌شوند. از مزیت‌های دیگر نصب دزدگیر، پیشگیری از وقوع آتش سوزی است. سنسورهای موجود در دزدگیر در صورت مشاهده دود یا هر نشانه دیگری از آتش سوزی، سریعا به آتش نشانی اطلاع می‌دهند و همین امر سبب جلوگیری از به بار آمدن خسارت‌های سنگین می‌شود. نصب دزدگیر در منزل این امکان را برای صاحبان منازل فراهم می‌کند تا زمانی که در مسافرت هستند یا به هر دلیلی برای مدت طولانی در منزل نیستند، بتوانند ازطریق تلفن همراه هوشمند و اتصال آن به دزدگیر،  کنترل‌ لازم را در محیط منزل خود داشته باشند.

می‌توان از راه دور سیستم امنیتی را فعال یا غیر فعال کرد. به وسیله میکروفون‌های موجود در دزدگیر می‌توان صداهای اطراف محیط را شنید یا رفت و آمد افراد را کنترل و چهره آنها را شناسایی کرد. همانطور که بیان شد پکیج دزدگیر کالابست از فواید بسیاری برخوردار است، اما در کنار فوایدی که دارد، از معایبی نیز برخوردار است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت. هشدار‌ و آژیرهای کاذب زمانی که نور خورشید یا حتی بازتاب آن، شکست نور خورشید، چراغ اتومبیل یا هر نور دیگری، به سنسورهای دزدگیر بتابند، در اکثر مواقع چشمی‌ها و سنسورها را دچار خطا می‌کنند و آلارم و آژیر دزدگیر فعال می‌شوند. این مورد از شایع‌ترین معایب دزدگیر منزل است که معمولا منجر به هشدارهای کاذب توسط دزدگیر خواهد شد؛

بنابراین توصیه می‌کنیم پک دزدگیر کالابست را در مکان‌هایی نصب کنید که در معرض  تابش مستقیم نور خورشید نباشند. آژیر کاذب دزدگیرها خراب شدن باتری دزدگیر مورد دیگر از معایب این وسیله، خراب شدن باتری آن است. استفاده زیاد و طولانی مدت از آژیر، باعث خرابی و کوتاه شدن عمر باتری آن می‌شود. همچنین ممکن است هشدارهای مزاحم و کاذب دزدگیر فعال و برای شما و اطرافیانتان مزاحمت ایجاد کنند. برای تست باتری، بهتر است هر چند وقت یک بار دزدگیر را کامل از برق جدا و پس از گذشت چند دقیقه مجدداً ولتاژ آن را تست کنید. این مقاله را هم حتما بخوانید! معرفی و مقایسه انواع دزدگیر اماکن ایرانی و خارجی باید توجه داشت که تست ولتاژ باتری، به تنهایی کافی نیست. چون در برخی از مواقع باتری ولتاژ مناسبی دارد، اما جریان‌دهی باتری کم است. در این حالت دستگاه را کاملا از برق جدا و پس از گذشت چند دقیقه کوتاه دوباره به برق وصل و ولتاژ باتری را تست کنید.

از معایب بسیار شایع دیگر پکیج دزدگیر اماکن کالابست، به صدا در آمدن و آژیر کشیدن دستگاه بلافاصله پس از فعال شدن دزدگیر است. زون‌ها از جمله قطعاتی هستند که نقش مهمی در عملکرد صحیح دزدگیر منزل دارند. پیشنهاد می‌کنیم با جامپر کردن زون‌ها، از سلامت دستگاه خود مطمئن شوید. کار دیگری که برای جلوگیری از این ایراد دستگاه می‌توانید انجام دهید، تست سلامت فیوز AUX است. در صورتی که هر دو مورد سالم هستند، اما بازهم دستگاه بلافاصله بعد از فعال شدن آلارم می‌دهد، باید سنسورهایی که روی مکان مورد نظر نصب هستند را جامپر کنید. تحریک شدن سنسور دزدگیر با حرکت اشیاء یکی دیگر از معایب دزدگیر این است که حرکت اشیاء، سنسورها را تحریک می‌کند و باعث هشدارهای کاذب می‌شود. در صورتی که شما در منزل خود ازحیوان خانگی نگهداری می‌کنید، بهتر است از راه رفتن و پرسه زدن مداوم حیوان خود در برابر سنسورها جلوگیری کنید. البته در مواقعی نمی‌شود حیوان را کنترل کرد؛



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : سه شنبه 13 دی 1401 ساعت: 16:0 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: