قیمت دزدگیر سایلکس کالابست

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



شرکت صنایع الکترونیک سایلکس با سابقه ای چند ساله در زمینه ساخت تجهیزات کنترلی و ریموت دار، اقدام به ساخت دزدگیر منازل و اماکن نمود در ابتدا مدل های PD14 ، SL14 و SG7 را عرضه نمود . پس از دوسال نسل ارتقاء یافته ی SG7 را با نام SG7+ معرفی نمود و در این مدل منوهای دزدگیر را بسیار ارتقاء داده و باعث فهم بیشتر کار و افزایش قیمت دزدگیر سایلکس کالابست شد . همچنین افزایش ضریب امنیت سیستم با امکان تعیین سطح دسترسی برای کاربران ریموتی ، اپلیکیشن جدید با امنیت بالا در ارسال دستورات رمزهای منحصر به فرد مدیران و ثبت تمامی وقایع بهمراه زمان و تاریخ وقوع از جمله ویژگی های دیگر SG7+ میباشد . دزدگیر سایلکس ‏SG‏8‏ کالابست را می توان به صورت بی سیم و یا با سیم در تمام ساختمان های مسکونی ، فروشگاه ها و یا دفاتر کار نصب تمود و به راحتی به سیم تلفن متصل نمود و یا حتی سیم کارت همراه اول یا ایرانسل را مستقیما داخل دستگاه قرار دهید و از امکانات آن استفاده کنید.

-دارای ریموت Learning315 -مجهز به 4 زون ( اصلی ، فرعی ، تمپر CHIME ) -رله خروجی درب باز کن این مدل دزدگیر منزل کلاسیک در واقع مناسب مکان هایی است که فقط خروجی آژیر برای شما نیاز است و در زمان خطر فقط آژیر به صدا در می آید . این نوع دزدگیر نیز قابل نصب به صورت بی سیم و با سیم می باشد.

دزگیر سایلکس مدل PD14 دزگیر سایلکس مدل PD14 مدل PD14 این مدل کلیه امکانات SL14 را داراست و علاوه بر آن دارای تلفن کننده با خط ثابت می باشد و توسط این قابلیت هنگام وقوع خطر به شماره های مورد نظر توسط تماس هشدار می دهد و همچنین می توان از طریق تماس با دزدگیر توسط شماره های مدیر دزدگیر را فعال یا غیر فعال کرد. همچنین می توان صدای محیط را توسط تماس با دزدگیر و شماره گیری رمز مدیر و کد مربوطه شنود کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 17:39 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: