کیف پول لجر رمزیتال

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



خرید کیف پول لجر (Ledger) اگر از قدیمی های بازار رمز ارزها هستید، بدون شک نام ولت لجر به گوشتان خورده است. کیف پول لجر (Ledger) یکی از قدیمی ترین ولت های سخت افزاری معتبر است که در سال 2014 توسط یک شرکت فرانسوی به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد. این کیف پول سرد به دلیل امنیت قابل قبول و قابلیت های کاربردی که داشت توانست خیلی زود نظر تریدرهای زیادی را به خود جلب کند.

در حال حاضر قیمت کیف پول لجر نانو ایکس در وب سایت رسمی Ledger، 149 دلار و قیت کیف پول لجر نانو اس معادل 59 دلار است. با توجه به اینکه امکان خرید مستقیم کیف پول لجر از کمپانی سازنده برای ایرانیان داخل کشور وجود ندارد، کاربران ایرانی نمی توانند انواع کیف پول سخت افزاری لجر را به همان قیمتی که در وب سایت اصلی کمپانی Ledger درج شده است، خریداری کنند.

کیف پول لجر رمزیتال یک کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال است که توسط کمپانی Ledger در فرانسه ساخته شده است. این کیف پول کلیدهای خصوصی شما را بر روی یک تراشه امن به صورت آفلاین نگه داری می کند. ولت سرد لجر ظاهری شبیه به یک فلش دارد و از درایوهای USB برای مدیریت رمز ارزها استفاده می کند. این ویژگی نفوذ هکرها و بدافزارها را به حداقل می رساند.

کیف پول نانو https://ramzital.com/ledger-products ایکس یک کیف پول سخت افزاری قیمت بالا است که قابلیت های متعدد زیاد و سطح امنیت بالایی دارد. این کیف پول مانند سایر محصولات کمپانی لجر نظیر لجر نانو اس، با استقبال زیاد سرمایه گذاران روبرو شد. امنیت بالای ولت سرد لجر ایکس و توانایی آن در دریافت و ارسال بیش از 1300 دارایی و توکن رمزنگاری شده باعث محبوبیت زیاد آن شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : پنج شنبه 11 خرداد 1402 ساعت: 2:6 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: