شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تامین لایسنس سیسکو برای محصولات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با زیرساخت شبکه و امنیت اطلاعات فعالیت نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس در ایران، امکان تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس اسپلانک به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس Splunk به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید. این نرم افزار داده‌هایی را از وب سایت‌ها ، برنامه‌ها ، حسگرها ، دستگاه‌ها و غیره در اختیار شما قرار می دهد.

رویکرد مدیریت لایسنس HP در اوایل تاریخ شرکت، دو مؤسس مراحل رسمی مدیریت را تایید کردند و HP اولین شرکتی بود که از رویکرد “مدیریت با هدف” استفاده کرد. Packard و Hewlett به “مدیریت با راه رفتن در اطراف” مشهور بودند، و تا آنجا که ممکن است، به منظور درک نحوه عملکرد این شرکت به بیشتر بخشها بدون قرار ملاقات یا جلسات برنامه ریزی شده، هر چند وقت یکبار مراجعه می کردند تا کارگران خط، بتوانند با مدیران در ارتباط باشند.

معرفی لایسنس سیسکو ISE نرم افزار امنیتی Cisco Identity Services برای کنترل و مدیریت اتصال و ورود کاربران شناخته می شود که با استفاده از آن میتوانید سیاستها و محدودیتهای مختلفی را جهت احراز هویت و صدور اجازه دسترسی به شبکه برای هر کلاینت اعمال نمایید.

لایسنس روتر سیسکو امروزه و با معرفی لایسنس اسمارت سیسکو، مشتریان باید پس از خریداری تجهیزاتی خود اقدام به گزارش دادن لایسنس Router خود به این شرکت نمایند. البته برروی روترهای بر مبنای IOS XE، مشتریان میتوانند با استفاده از راهکار Permanent License Reservation سیسکو و یا PLR License، تجهیزات خود را با استفاده از یک کد دائمی و منحصر بفرد

درباره Tenable نظارت مستمر شبکه را برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها، کاهش ریسک، اطمینان از انطباق و پاسخ به تهدیدات فراهم می‌کند. همچنین به تیم‌های فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا آسیب‌پذیری‌های ابری را مدیریت کنند. Tenable می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه امنیت ابری را طراحی کنید که به تیم‌های توسعه ‌دهنده و تیم‌های امنیتی سازمان شما برای حفظ امنیت و استانداردها، این امکان را می‌دهد سریع پیش بروند.

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه مانیتورینگ شبکه، ManageEngine License ( لایسنس ManageEngine ) می باشد. این نرم افزار با قابلیت استفاده در سطح بالا با بیش از ۴۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، از چارچوب های بزرگ مدیریت شبکه به حساب می آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402 ساعت: 1:22 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: