خرید المنت حرارتی

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



این مقاله انواع مختلف عناصر گرمایش الکتریکی را شناسایی می کند ، موارد مهم را هنگام تعیین محلول بخاری برجسته می کند و در آخر برخی از هزینه های کمتر آشکار را بررسی می کند. در سراسر مقاله به نمونه هایی از تجربه و همچنین مقاله های مهندسی داخلی اشاره شده است.

عنصر گرمایش چیست؟
عنصر حرارت بخشی است که از مواد رسانای الکتریکی و همچنین مواد عایق تشکیل شده و برای اهداف گرمایی طراحی شده است. بیایید آن را بشکنیم

جزon: یک عنصر گرمایشی بیشتر از آلیاژ گرمایش است. این مجموعه ای از قطعات است که شامل یک چارچوب از مواد عایق و همچنین اتصالات سرب است. به عنوان مثال ، در مورد بخاری سیم پیچ باز ، آلیاژ گرمایش معمولاً توسط میکا یا مقره های سرامیکی نگه داشته یا معلق می شود. ترمینال های سیم سیم کوئل بخاری را با اطمینان به مدار وصل می کنند.

رسانای الکتریکی: هسته اساسی بخاری برقی آلیاژ عناصر گرمایشی درون آن است که وقتی تحت جریان قرار می گیرد ، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند. بخشی از بخاری است که بار الکتریکی در آن اتفاق می افتد. وقتی گرما از این طریق تولید می شود ما آن را گرمایش مقاومتی می نامیم. همچنین به گرمایش ژول معروف است.

طراحی شده برای خدمت به یک هدف: یک عنصر گرم کننده بیش از ترکیب مواد آن است. این یک محصول طراحی است. آلیاژ و مقره ها باید دستکاری شوند تا به یک جز component مفید تبدیل شوند که برای گرم کردن کار می کند. صنعتگر با استعدادی که آلیاژ را تعیین می کند و بخاری را که تشکیل می دهد می دهد مهندس طراحی بخاری است.

انواع و مواد
مواد موجود در قلب بخاری معمولاً فلزی به شکل سیم ، روبان یا طرحی است که از یک ورق فلزی حک شده است. یک بخاری ممکن است حاوی سرامیک ، پلاستیک یا سیلیکون آغشته به یک رسانا باشد. انتخاب بهترین مواد برای کار شامل درک کاملی از خصوصیات مواد و همچنین دانستن محل تهیه بهترین لوازم برای برنامه خاص است.

سیم فلزی و آلیاژهای روبان
تمام عناصر گرمایش فلزی دارای خصوصیات فیزیکی ، حرارتی ، الکتریکی و متالورژی هستند. این خصوصیات مواد در هنگام انتخاب بهترین راه حل برای یک برنامه مورد توجه هستند. اختلافات وابسته به دما مانند مقاومت الکتریکی و انبساط حرارتی بسته به ماده متفاوت خواهد بود. بسیاری از چالش های طراحی بخاری به دلیل تغییر خصوصیات مواد مختلف عناصر حرارتی بر اساس شرایط بوجود می آیند.

عناصر گرمایشی موجود در وسایل متداول از آلیاژهای مقاومت فلزی مانند Fe-Cr-Al و Ni-Cr (Fe) ساخته می شوند. آنها توانایی تولید درجه حرارت به اندازه کافی گرم را دارند تا عنصر قرمز گرم شود ، در محله 1112 درجه فارنهایت (600 درجه سانتیگراد) و بالاتر. بخاری هایی که زیر این محدوده کار می کنند می توانند از طیف گسترده تری از مواد ساخته شوند. از عناصری مانند مس ، نیکل ، آلومینیوم ، مولیبدن ، آهن و تنگستن و همچنین آلیاژهای حاوی ترکیبات این عناصر استفاده می شود.

منبع:

https://www.payasense.com/%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : پنج شنبه 5 خرداد 1400 ساعت: 23:30 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: