نکته های برتر لجستیکی

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



تصور کنید کسب و کار شما فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. شما آن را از یک ایده به یک شرکت تمام عیار با مشتریان و درآمد واقعی تبدیل کرده‌اید. با این حال موفقیت شما می‌تواند به سقوط منجر شود اگر زیرساخت‌های لجستیکی مناسب را در نظر نگرفته باشید و محصولات طبق انتظار مشتری به دستش نرسد. شاید شما در حال فروش لباس‌های منحصر به فرد با منابع پایدار، اسباب‌بازی‌های خانگی غیرسمی یا دکوراسیون منزل سازگار با محیط زیست باشید؛ صرف‌نظر از نوع محصولات و منحصربه‌فرد بودن آن‌ها، شرکت شما باید آماده باشد تا وضعیت فعلی لجستیک خود را بهبود بخشد. در این مطلب هفت نکته لجستیکی که باید هنگام برنامه‌ریزی برای کسب و کار آنلاین خود بدانید را بررسی کرده‌ایم.

یکی از مزایای کسب و کارهای دیجیتالی این است که نیازی نیست به روندهای موروثی تجارت مقید باشید؛ شما می‌توانید از ابتدای کار بهترین تجارب را ترکیب کنید به جای آن که آن‌ها را دوباره در طول مسیر کشف کنید. شما می‌توانید با استفاده از فن‌آوری و تجزیه و تحلیل نتایج، هزینه‌های کسب و کار خود را کنترل کنید. بهتر است یاد بگیرید که چگونه موجودی خود را مدیریت کنید، قبل از این که موجودی شما را مدیریت کند! از این گذشته موجودی، نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری شما در تجارت است. رصد کردن این موجودی برای جریان نقدی شما بسیار مهم است و راه را برای تجزیه و تحلیل‌های پیچیده‌تر و تفکر استراتژیک شما باز می‌کند.

 

مدیریت لجستیک در تجارت الکترونیکی بسیار مهم بوده و در واقع هسته اصلی شرکت شماست. بسته به این که در چه مرحله‌ای هستید، ممکن است زمان آن باشد که با شرکت‌های طرف سوم لجستیکی برای انبار کردن محصولات و انجام سایر خدمات لجستیکی شریک شوید. همان‌طور که در حال برنامه‌ریزی برای آینده کسب و کار خود هستید، مواردی وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرید تا لجستیک تجارت الکترونیکی خود را به سطح بالاتری برسانید.

خرده‌فروشان به طور معمول پیش بینی موجودی خود را بر اساس داده‌های مبنی بر تاریخ پایه‌گذاری می‌کنند. شما به عنوان یک کسب و کار نوپا، ممکن است این امکانات را نداشته باشید؛ بنابراین چگونه می‌دانید به چه میزان موجودی نیاز دارید؟ تا زمانی که تاریخچه فروش خود را ایجاد نکنید، چند روش برای استفاده از آن‌ وجود دارد؛ ابتدا ترافیک سایت و به اشتراک‌گذاری اجتماعی را رصد کنید. اگر تلاش‌های شما در رسانه‌های اجتماعی منجر به نتیجه شود، تقاضا می‌تواند افزایش یابد و شما باید برای آن آماده باشید.

پس از آن به روندهای فصلی مانند تغییر در وضعیت آب و هوا و خریدهای مبتنی بر تعطیلات نگاه کنید. مثلا اگر بهار زود بیاید، وسایل مورد استفاده در فضای باز می‌تواند تقاضاهای غیرقابل پیش بینی به همراه داشته باشد. البته ذخیره‌سازی، می‌تواند از تلاش‌های تبلیغاتی شما مانند کد تخفیف و ارسال رایگان پشتیبانی کند. همچنین اگر فضای انبار شما مقیاس‌پذیر باشد، بدون سرمایه گذاری بلند مدت برای اجاره‌ی انبارهای دیگر، می‌تواند در برنامه‌ریزی برای افزایش تقاضا کمک کند.

با افزایش نیازهای لجستیکی تجارت الکترونیک شما، دیدن دورنماهای بزرگ دشوارتر می‌شود. شرکت‌هایی که رشد سریع را تجربه می‌کنند ممکن است ظرفیت لجستیک را به صورت موقت و خاص اضافه کنند و بخش‌های لازم را برای رویارویی با افزایش سفارشات یا محصولات جدید افزایش دهند. شاید برای استفاده از چندین انبار، حمل بار یا سایر تاکتیک‌های لجستیکی مهیا باشند. با این حال، ممکن است این بخش‌های اضافه‌شده با یکدیگر ارتباط خیلی خوبی برقرار نکنند و این امر سازمان را با موجودی و عملکرد فروش ناقص مواجه کند. مشاهده کل وضعیت موجودی شما و انعکاس آن در سیستم‌های داخلی و همچنین وب سایت‌تان دشوار است. خریداران می‌خواهند قبل از پرداخت، ببینند آیا کالا موجود است یا خیر. راهکارها بسته به فضای بازار شما متفاوت است، اما همیشه بهترین راه حل یک هدف پویا و متغیر است. ارائه‌دهندگان لجستیک می‌توانند به شما کمک کنند تا سیستم‌ها و نظم عملیاتی خود را توسعه دهید.

به گفته مجله Inc، در یک مطالعه جدید، ۷۳ درصد از خریداران آنلاین گفته‌اند که ارسال رایگان و بدون قید و شرط در تصمیم خرید آن‌ها “حیاتی” است. همچنین مجله فورچون گزارش داده است، آمازون بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد؛ بنابراین ارسال رایگان و سریع به وضوح برای مصرف‌کنندگان حیاتی است. ظهور ارسال رایگان برای فروشندگان تجارت الکترونیک هم بلا است و هم نعمت! خیلی نگذشته از زمانی که تحویل ۱۰ روزه استاندارد بود! پس از آن در سال ۲۰۱۴ زمان تحویل به حدود شش روز کاهش یافت. تا سال ۲۰۱۶، به سه روز رسید و حالا نزدیک به دو روز و حتی برای برخی محموله‌های آمازون تحویل در همان روز است.

برای خواندن اطلاعات دقیق و بیشتر به وبلاگ تی نکست مراجعه کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : پنج شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 23:47 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: