معرفی و نوبت دهی آنلاین پزشک

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



سایت دکتریاب بهترین سایت برای معرفی و نوبت دهی آنلاین پزشک در کشور

بیماران ما هزینه و وقت زیادی را صرف مراقبت های بهداشتی می کنند. با ویزیت از راه دور ، پزشک از طریق تلفن ، لپ تاپ یا دستگاه دیجیتال دیگر به بیمار می آید. تصور کنید که چگونه هزینه های سفر ، پارکینگ ، مراقبت از کودکان و گرفتن وقت برای کار جمع می شود. تلاش اضافی که برای سفر به مراکز درمانی از راه دور لازم است ، می تواند استرس آور باشد ، اما این هزینه هاست که واقعاً می تواند جمع شود. در بعضی از مناطق روستایی ، بیماران باید یک شبانه روز سفر کنند تا در مناطق شهری تر به متخصصان برسند. دانشگاه بهداشت و علوم اورگان با اجرای یک برنامه پزشکی از راه دور ، سالانه 4/6 میلیون دلار در هزینه های سفر به بیمارانشان پس انداز کرد. یک نظرسنجی از بیماران UPMC نشان داد که 40٪ از بیماران آنها گفتند در صورت عدم دسترسی به ویزیت مجازی ، به دلیل سنگینی مسافرت زیاد به مراکز درمانی ، از درمان خود چشم پوشی می کنند.

آژانس تحقیقات و کیفیت بهداشت و درمان (AHRQ) می گوید که سلامتی از راه دور کیفیت مراقبت های بهداشتی را به ویژه در مناطق روستایی بهبود می بخشد. به این دلیل که این فناوری می تواند ارائه خدمات و درمان شرایط حاد را بهبود بخشد. از دکتریاب برای هدایت بازدیدهای غیرضروری ER نیز استفاده می شود. همچنین با اجازه دادن به بیماران برای دریافت مراقبت بدون مسافرت در مسافت های طولانی ، راحتی دریافت را بهبود می بخشد.

در اوایل سال جاری ، بکر یک مطالعه موردی را در مورد بیمارستان کودکان نبراسکا منتشر کرد که تا حدودی با عدم نمایش مکرر دست و پنجه نرم می کرد ، زیرا بیماران روستایی مایل های زیادی را برای مراقبت در مرکز پیشرفته خود رانندگی می کردند. هیچ نمایشگاهی به مرکز هزینه درآمد قابل توجه سازمان تبدیل نشده بود و کیفیت مراقبت ، به ویژه در بازدیدهای بعدی ، به خطر افتاده بود. هنگامی که آنها خدمات درمانی را با تله بهداشت گسترش دادند ، خط خدمات هدفمند 50٪ نرخ عدم نمایش را بهبود بخشید.

رضایت بیمار شاخص کلیدی عملکرد سلامت از راه دور است. 87٪ از بیمارانی که از برنامه telehealth OrthoLive استفاده می کنند می گویند که دوباره از آن استفاده می کنند. یک نظرسنجی بیمار از زنجیره کلینیک CVS Minute در سراسر کشور تا حدود 99٪ از رضایت ویزیت از راه دور سلامت گزارش کرده است. این نتایج در مراکز درمانی از کلینیک کلیولند ، VA ، بیمارستانهای کودکان و موارد دیگر منعکس شده است.

برای درخواست آنلاین دکتر به سایت دکتر یاب مراجعه کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : جمعه 8 خرداد 1400 ساعت: 1:1 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: