فروشگاه نی نی پارسه - خرید اسباب بازی

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



اسباب بازی ها راهی برای تصاحب دارند. به اندازه کافی بی گناه شروع می شود. شما بچه هایتان را دوست دارید. شما می خواهید آنها را خوشحال کنید. اما قبل از اینکه بدانید ، می بینید که در عروسک های دور ریخته شده لگو و برهنه تا زانو ایستاده اید. بچه ها حوصله شان سر رفته است. خانه آشفته است ، و هیچ کس خوشحال نیست.

آشنا بنظر رسیدن؟ تو تنها نیستی.

بیشتر خانواده ها اسباب بازی های زیادی دارند. اما آنچه بسیاری از والدین خوش فکر نمی فهمند ، در واقع ، اسباب بازی های بیشتر برابر با بازی کم است.

کودکان به راحتی درگیر انتخاب می شوند و کودکی که مطمئن نیست با چه چیزی بازی کند غالباً به هیچ وجه بازی می کند. اما مشکل حتی اساسی تر از آن است.

وسواس فرهنگ ما در مورد ناخواسته های پلاستیکی پر زرق و برق به کودکان ما یاد داده است که در بازی ها منفعل باشند. آنها انتظار دارند به جای بازی با اسباب بازی هایشان ، با اسباب بازی هایشان سرگرم شوند. و آنها… حدود پنج ثانیه هستند. سپس آن را به جعبه اسباب بازی ، یا مناسب تر ، کف.

والدین: راه بهتری وجود دارد.

هر چه بیشتر خانواده ها رویکرد مینیمالیستی به اسباب بازی ها داشته باشند ، بی نظمی را کاهش دهند و کیفیت را نسبت به کمیت متمرکز کنند. آیا می خواهید به صفوف در حال رشد آنها بپیوندید؟ با این شش نکته تقویت کننده بازی ، اتاق اسباب بازی خود را پس بگیرید.

اسباب بازی ها را بیرون بریزید
اگر می خواهید وضعیت اسباب بازی خود را کنترل کنید ، مجبورید از شر برخی از اسباب بازی ها خلاص شوید.


با بیرون کشیدن و بوکس زدن هر اسباب بازی که بچه های شما از آن بزرگ شده اند ، شروع کنید. اگر کودک شما در حال خواندن است ، ممکن است وقت آن باشد که آن اسباب بازی های الفبایی و آوایی را به شخص دیگری منتقل کنید. هنوز به آن جغجغه ها و دندان درآورده اید؟ زمان رها کردن است.

اگر دیگر از نظر رشد برای فرزند شما مناسب نباشد ، دیگر سزاوار جایگاهی در خانه شما نیست.

چندقلویی ها یکی دیگر از مجرمین آشکار هستند. اگر سه نسخه از حافظه دارید که دارای سه شخصیت مختلف است ، مورد دلخواه خود را انتخاب کرده و ادامه دهید. در آخر ، آشغال ها را بیندازید. اسباب بازی ها ، پازل ها و بازی های شکسته با قطعات گمشده ، جوایز Happy Meal ، مهمانی های مهمانی - فقط آن را حذف کنید!


وقتی مجموعه خود را به مواردی که ممکن است بچه هایتان با آنها بازی کنند مقایسه کنید ، وقت آن است که در مورد آنچه واقعاً دوست دارند ، فکر کنید. بچه ها تمایل دارند به طور منظم با همان اسباب بازی ها بازی کنند. مطمئناً ، آنها ممکن است اسباب بازی های دیگر را از بین ببرند ، اما همیشه به بازی های مورد علاقه خود باز می گردند. از خود سوالات سخت بپرسید: واقعاً به چند عروسک احتیاج دارید؟ چند اسباب بازی ماشین؟ بی رحم باشید اگر یکی از اسباب بازی های kiddo شما نیست ، آن را رها کنید.

https://niniparseh.com/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 11:11 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: