خوب راحت کودک با نی نی تاب آنیل

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



این همان سندرم خسته اما سیمی است. معمولاً تحت تأثیر استرس و اضطراب است. حتی اگر خسته شده باشید ، یک ذهن مسابقه می تواند شاخه "جنگ یا پرواز" سیستم عصبی شما را فعال کند ، شما را هوشیار کرده و نمی تواند به خواب رود. متیو واکر ، استاد علوم اعصاب و روانشناسی از دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی ، و نویسنده کتاب پرفروش گفت: "برای اینکه ما بخوابیم و بخوابیم ، باید در جهت مخالف سیستم عصبی برویم." چرا می خوابیم. " "ما باید به شاخه ای آرام از سیستم عصبی برویم که سیستم عصبی پاراسمپاتیک نامیده می شود."

برای خرید تاب کودک، سایت نی نی تاب آنیل بهترین گزینه برای شما می باشد.

اگر این تجربه شب به شب را دارید ، می خواهید قبل از خواب تمرینات آرام سازی را انجام دهید تا استرس و اضطراب خود را از بین ببرد ، مانند ورزش های تنفسی ، آرامش عضلانی پیش رونده یا مراقبه هدایت شده ، که در زیر بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.
یکی از بهترین راه های آرامش ذهن قبل از خواب انجام مدیتیشن است. در مطالعه ای که در سال 2014 در ژورنال Sleep منتشر شد ، محققان 54 فرد مبتلا به بی خوابی مزمن را به گروههایی تقسیم کردند و برخی از آنها را به تمرین مراقبه ذهن آگاهی اختصاص دادند. بقیه به عنوان یک گروه کنترل خدمت می کردند. پس از هشت هفته ، محققان دریافتند افرادی که برای مدیتیشن استفاده می کنند هر شب تقریبا 45 دقیقه خواب اضافی دارند ، در حالی که گروه کنترل تقریبا هیچ تغییری نشان نمی دهد. گروه مدیتیشن از شدت کلی بی خوابی خود کاسته شد. محققان گزارش دادند ، پس از شش ماه ، بین 40 تا 50 درصد از افرادی كه مدیتیشن می كنند ، از بی خوابی خود "بهبود می یابند".

دکتر واکر گفت ، اگر با بی خوابی دست و پنجه نرم می کنید ، بهترین زمان برای انجام مدیتیشن شب است. وی گفت: "به نظر می رسد تمرین مدیتیشن در طول روز اما به ویژه در شب تأثیر مفیدی دارد." "این به افراد کمک می کند تا سریعتر به خواب روند و کیفیت برتر خواب را گزارش می کنند." اگر هرگز مدیتیشن را امتحان نکرده اید ، غصه نخورید: در تعدادی از برنامه های معروف مراقبه ، کل بخش های مربوط به خواب وجود دارد ، مانند Calm ، Headspace و Insight Timer. اکثر این برنامه های راهنمای راهنمایی نسخه های رایگان و دوره های آزمایشی و همچنین نسخه های برتر را ارائه می دهند که می توانید با اشتراک به آنها دسترسی داشته باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : شنبه 5 خرداد 1400 ساعت: 11:29 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: