فروشگاه سیگار الکترونیکی معتبر

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات




وقتی فرد سیگار الکترونیکی را بخار می کند ، نیکوتین موجود در مایعات الکترونیکی به راحتی از ریه ها جذب خون می شود. با ورود خون ، نیکوتین غدد فوق کلیه را تحریک می کند تا هورمون اپی نفرین (آدرنالین) آزاد شود. اپی نفرین سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کند و فشار خون ، تنفس و ضربان قلب را افزایش می دهد. همانند اکثر مواد اعتیاد آور ، نیکوتین مدارهای پاداش مغز را فعال می کند و همچنین سطح پیام رسان شیمیایی به نام دوپامین را در مغز افزایش می دهد که رفتارهای پاداش بخشی را تقویت می کند. لذت ناشی از تعامل نیکوتین با مدار پاداش برخی از افراد را وادار می کند که علی رغم خطرات سلامتی و سلامتی آنها ، بارها و بارها از نیکوتین استفاده کنند.

اثرات vaping بر سلامتی چیست؟ آیا ایمنی آن از کشیدن سیگارهای تنباکو ایمن است؟
تحقیقات تاکنون نشان می دهد که هنگامی که افرادی که به طور منظم سیگار می کشند به عنوان یک جایگزین کامل به آنها متوسل می شوند ، ممکن است آسیب کمتری نسبت به سیگارهای قابل احتراق داشته باشد. اما نیکوتین به هر شکلی یک داروی بسیار اعتیاد آور است. تحقیقات نشان می دهد که این سیستم حتی می تواند سیستم پاداش مغز را بهبود بخشد و مخدرها را در معرض خطر اعتیاد به سایر مواد مخدر قرار دهد

همچنین ، استفاده از سیگار الکترونیکی ، ریه ها را در معرض انواع مواد شیمیایی قرار می دهد ، از جمله مواد افزودنی به مایعات الکترونیکی و سایر مواد شیمیایی تولید شده در طی فرآیند گرم شدن / بخار شدن. مواد شیمیایی سمی و همچنین نانوذرات فلزی بالقوه سمی از خود دستگاه. این مطالعه نشان داد که مایعات الکترونیکی مارک های خاص سیگار مانند حاوی مقادیر زیادی نیکل و کروم است که ممکن است از سیم پیچ های بخارشی نیکروم دستگاه تبخیر شود. سیگار مانند نیز ممکن است حاوی مقادیر کمی کادمیوم باشد ، فلزی سمی که در دود سیگار نیز وجود دارد و می تواند باعث مشکلات تنفسی و بیماری شود. همچنین گزارشاتی از بیماری های ریوی و مرگ و میر مربوط به استنشاق برخی روغن های تبخیری در ریه ها وجود دارد که هیچ راهی برای فیلتر کردن مواد سمی ندارند.

https://vapersco2.org/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : شنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 13:18 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: