راهنمای کامل تهیه زین دوچرخه

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



خرید زین یا صندلی دوچرخه کمی دلهره آور است زیرا انتخاب های زیادی در بازار وجود دارد و مدل های بسیار متنوعی در دسترس است. قطعا انتخاب بین این همه مدل و برنامه کاری بسیار سخت خواهد بود. وقت آن است که ترس های خود را کنار بگذارید و با واقعیت روبرو شوید. بهترین کار قبل از خرید زین دوچرخه ثابت این است که نکات مهم در تهیه صندلی دوچرخه را یاد بگیرید و در هنگام انتخاب به آنها توجه کنید. در این مطلب از سایت دوچرخه می خواهیم دقیقا نکات مهم خرید زین دوچرخه نرم را به شما بگوییم. با ما همراه باشید تا با این نکات آشنا شوید و بهترین صندلی ممکن را برای خود بخرید.

نکات مهم در خرید لوازم دوچرخه

مهم ترین نکته در خرید صندلی دوچرخه راحتی آن است. متأسفانه راحتی معیار مشخصی ندارد و بنا به سلیقه هر فرد متفاوت است. بهترین انتخاب برای هر کسی صندلی است که در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشد. تمام وزن شما وارد صندلی دوچرخه می شود، بنابراین باید بهترین نوع را انتخاب کنید که بیشترین راحتی را داشته باشد. اما نکات کلی وجود دارد که می توانید برای انتخاب بهترین ها در خرید زین دوچرخه رعایت کنید.


روکش زین دوچرخه (روکش صندلی)

اکثر روکش های صندلی امروزه از پلاستیک ساخته شده اند که جالب نیست. درست است که چرم های طبیعی بسیار گران هستند اما اگر هزینه برایتان مهم نیست بهتر است این مدل صندلی ها را انتخاب کنید وگرنه فقط دقت کنید که زین دوچرخه به درستی نصب شده باشد و سوراخی روی آن نباشد. و همچنین باعث می شود که عرق نکنید. برای دوچرخه های کوهستان با توجه به سختی راه و احتمال تصادف و سقوط بهتر است صندلی را انتخاب کنید که روکش مقاومی داشته باشد. می توانید برای تهیه محافظ زین به سراغ کاور دوچرخه توری بروید یا حتی نحوه دوخت روکش زین دوچرخه را یاد بگیرید.

بدنه صندلی یکی از نکات مهم در خرید صندلی دوچرخه

جنس و شکل بدنه یک زین است که راحتی و همچنین انعطاف آن را تعیین می کند. شرکت های مختلف بدنه هایی با اشکال و مواد مختلف برای صندلی طراحی می کنند. اکثر بدنه‌های صندلی معمولاً از نایلون ساخته می‌شوند، اما کربن نیز در میان آنها یافت می‌شود. در واقع بهترین نوع صندلی صندلی هایی با جنس بدنه کربی است.

شیار یا برش زین دوچرخه

راهنمای خرید زین و صندلی دوچرخه نرم برخی از صندلی ها دارای شیارهای کوچک یا شیارهای بزرگ هستند. این شیارها یا برش ها برای افزایش جریان هوا به صندلی و کاهش فشار و گرما طراحی شده اند تا باسن شما در سواری های طولانی عرق نکند. هنگام خرید زین صندلی دوچرخه دقت کنید که صندلی شما نیز دارای این شیارها باشد.


بالشتک صندلی دوچرخه

روی بدنه صندلی کوسن قرار می گیرد. این بالشتک وظیفه رفع سفتی بدنه و انتقال فشار وارده به بدنه را بر عهده دارد. پلی اورتان رایج ترین ماده ای است که برای ساخت این نوع کوسن استفاده می شود. این نوع بالش ها نرمی متفاوتی دارند. برخی بسیار نرم و برخی سخت تر هستند. باید توجه داشته باشید که با خرید زین دوچرخه بزرگ و پهن برای اولین بار یا سواری های کوتاه بسیار مناسب است اما برای افرادی که برای مدت طولانی رکاب می زنند اصلا مناسب نیست زیرا تکان دادن زیاد باعث گرم شدن صندلی می شود. بلند شوید و عرق کنید شد.

ریل صندلی یا زین دوچرخه

نکته مهم دیگر در خرید صندلی دوچرخه توجه به ریل صندلی است. ریل ها میله هایی هستند که بدنه صندلی روی آن ها قرار می گیرد. هنگام خرید زین دوچرخه ارزان قیمت به این نکته توجه داشته باشید که این نوع زین پهن معمولا دارای ریل های فولادی است اما بهترین نوع ریل ها آنهایی هستند که از کربن یا تیتانیوم ساخته شده اند. ریل های فولادی سنگین هستند و باعث افزایش وزن دوچرخه می شوند. برخی از ریل ها نیز قابلیت تنظیم دستی دارند و حالت های مختلفی برای دوچرخه های شهری و کوهستانی دارند.

صندلی و ریل صندلی نرم دوچرخه

نکات نهایی خرید راهنمای زین دوچرخه پزشکی را بیابید! در این مطلب نکاتی را برای خرید زین دوچرخه ارائه کرده ایم تا بتوانید زین نرم و طبی که روی آن احساس راحتی می کنید بخرید. برخی از صندلی ها لوازم جانبی دیگری نیز دارند که به راحتی می توانند به شما کمک کنند، از جمله: سپرهای مختلف یا چراغ های مخصوص روی صندلی و موارد دیگر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:25 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: