پنل خارجی کولر گازی را نصب کنید

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



پانل بیرونی یا کندانسور کولر گازی در واقع قسمتی از کولر گازی است که باید در خارج از خانه نصب شود که یا در بالکن، پشت بام و یا در حیاط نصب می شود. حتما محل نصب پنل خارجی کولر گازی را انتخاب کرده و در محلی قرار دهید که آلودگی و نور مستقیم خورشید کم باشد. در ادامه به بقیه مراحل نصب کولر گازی می پردازیم.

 

1. محل مناسبی برای نصب پنل بیرونی کولر گازی پیدا کنید

برای نصب کندانسور باید مکانی با تردد کم، با دمای دلخواه (نه گرم) و عاری از گرد و غبار انتخاب کنید. به دلیل نوع عملکرد کولر گازی، به مرور زمان و با روشن شدن آن، آلودگی وارد ساختمان می شود. همچنین لازم است این مکان به گونه ای باشد که فضایی برای کانال کشی مورد نیاز کولر وجود داشته باشد. همچنین باید فضای لازم و فاصله از دیوار اطراف کندانسور در نظر گرفته شود. زیرا به فضای باز برای جریان هوا نیاز دارد. در هنگام تعمیر و سرویس نیز فضایی برای نصاب وجود دارد.

2. ایجاد بستر مناسب در نصب کندانسور کولر گازی

در مرحله بعدی پس از نصب پنل خارجی کولر گازی باید با رعایت نکات زیر یک سکوی بتنی با ارتفاع مناسب و بلند تهیه کنید. توجه داشته باشید که سطح پلت فرم باید کاملا صاف و هموار باشد زیرا در نهایت تاثیر زیادی در عملکرد خوب اسپلیت دارد. پس از آماده سازی سکو برای قرار دادن پنل خارجی مراحل زیر را انجام دهید. کندانسور بیرونی را روی سکو قرار دهید. برای به حداقل رساندن لرزش از یک لایه زیرین لاستیکی برای کندانسور استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ آنتن رادیو یا تلویزیون یا هر اتصال الکتریکی دیگری که بتواند صدا ایجاد کند وجود ندارد. کندانسور بیرونی در فاصله 3 متری قرار ندارد. ایجاد بستر در مراحل نصب کولر گازی یکی از مواردی است که در هزینه نصب کولر گازی تاثیرگذار بوده و به هزینه نصب اضافه می شود.

 

3. سیم برق را در نصب کولر گازی وصل کنید

پوشش سیم را بردارید.

به نمودار سیم کشی دستگاه مراجعه کنید و مطمئن شوید که کابل های برق همانطور که در نمودار نشان داده شده است وصل شده اند. پیروی از دستورالعمل های سازنده اسپلیت برای سیم کشی بسیار مهم است. کابل ها را با گیره های کابل سفت کنید و درپوش را تعویض کنید. در نهایت لوله های بیرونی کولر گازی را سفت کنید تا خطر ریزش نداشته باشند و برای کاهش دمای کندانسور می توانید از خدمات نصب کانکس کولر گازی استفاده کنید. اگر کولر گازی شما بدون گاز است، باید کولر گازی را قبل از راه اندازی شارژ کنید.

 

آیا هزینه نصب کولر گازی در «خدمت ما» قطعی است؟

بله، اگر هنگام ثبت سفارش به سوالاتی که در مورد نوع کولر گازی، برند، منطقه، محل نصب و سایر خدماتی که نیاز دارید پاسخ دهید، قطعا هزینه نصاب های کولر گازی قطعی خواهد بود. زیرا نصاب های فعال در "سرویس از ما" هزینه نصب کولر گازی را بر اساس پاسخ شما ارسال خواهند کرد.

 

نتایجی که اظهار شده

تنها با چند کلیک در خدمت ما می توانید درخواست خود را برای نصب کولر گازی به متخصص ارائه دهید و قبل از دریافت آن از هزینه نصب کولر گازی با توجه به شرایط خود و همچنین سوابق متخصص مطلع شوید. همچنین می توانید خدمات دیگری مانند نصب کولر آبی و نصب چیلر خود را در سرویس درخواست کنید!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت: 14:18 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: